3 Reacties
één jaar geleden
Ik heb gehoord van vrouwen die al zwanger zijn geweest dat de baby zich zou geknelt voelen en het minder aangenaam is om deftig te bewegen als je op je buik slaapt, ik was ook een buikslaper maar nu voelt het niet meer fijn, het voelt alsof zowel ik als de baby niet genoeg zuurstof krijge heb ik het gevoel dus probeer ik op mijn zij te slapen, dat lukt soms ook niet altijd perfect want mij zij voelt al helemaal doorgelegen😂 ik slaap af en toe op mijn rug met zwangerschapskussen er onder of op mijn zij met de kussen tussen me been
één jaar geleden
Reactie op Bazurkaeva95
Ik heb gehoord van vrouwen die al zwanger zijn geweest dat de baby zich zou ...
Het is mijn eerste zwangerschap en vandaar ik het niet goed weet. Ik lees wel dat het geen kwaad kan zolang het nog gaat en het gaat ook wel nog maar hij schopt dan wel altijd en dat is iets waar ik me vragen bij stel of het oké is voor hem 😅
één jaar geleden
Reactie op MorganeM.
Het is mijn eerste zwangerschap en vandaar ik het niet goed weet. Ik lees w ...
Is ook mijn eerste , bijna 25 weken, zolang het voor jou nog prettig voelt denk ik dat t niet echt kwaad kan, sowiezo worden ze actiever hoorde ik als je stil ligt of wilt slapen omdat je ze zegmaar niet meer in slaap “wiegt” ☺️