4 Reacties
8 maanden geleden
Hoi!
Ik ga in juli terug gaan werken en voorlopig is het plan om daar af te kolven. Ik werk in een leefgroep en sta vaak alleen op dienst, dus of het in de praktijk haalbaar zal zijn, valt nog af te wachten want ik kan niet zomaar 30 minuten mijn groep alleen laten.
Wij zouden hier wel deze week beginnen met afkolven en flesje introduceren om het hem gewoon te maken.
Gevoelsmatig heb ik het er lastig mee... Ik wil mijn baby gewoon de borst blijven geven zonder al dat gedoe van kolven en flesjes. Ook dat iemand anders dan mezelf hem zou voeden, vind ik een moeilijke gedachte. (Let it go, zeker?)
8 maanden geleden
Ik hoop ook nog even te kunnen kolven dan, met mijn werk lukt het wel om kolfpauzes te nemen. Ik vraag me wel af hoe lang ik het op die manier ga volhouden... De borstvoeding verloopt nu heel goed, zou het echt jammer vinden om door het gedoe vroeger te stoppen dan ik eigenlijk wil
8 maanden geleden
Hier proberen te kolven. Maar hoe dat praktisch moet op mijn werk weet ik nog niet. We beginnen vanaf volgende week met de gewenning aan flesjes. Dan is ons zoontje 6weken. Want half mei start hij bij de onthaalmoeder met gewenningsdagen.