7 Reacties

5 maanden geleden

Hier ook een grote eter waardoor ik niet kan volgen met kolven. Wij zijn nu gestart met iedere dag één papfles Nutrilon omneo en 150 ml Evian water voor het slapengaan. De vroedvrouw gaf ons eerst de tip om Nutrilon profutura te testen, maar we zijn overgestapt in functie van reflux en krampjes, op aanraden van de pediater. Een tijdje starten met één fles per dag en zo opbouwen naar een aantal flesjes per dag om aan te vullen waar nodig. Binnenkort komt daar nog de opstart van groentepap bij, dus best wat afwisseling.

5 maanden geleden

Geen ervaring mee en misschien ongevraagd advies maar lukt het niet om borstvoeding te geven rechtstreeks wanneer je er bent (en dan bijvoorbeeld aan de andere kant nog te kolven tijdens) en dan nog vaste kolfmomenten?

5 maanden geleden

Reactie op eowienh

Hier ook een grote eter waardoor ik niet kan volgen met kolven. Wij zijn nu ...
Super, dankjewel!

5 maanden geleden

Wij ook al een paar keer getest met kv, gaat goed met nan evolia + evian. Ik ga het afkolven op mijn werk afbouwen en de momenten in de opvang vervangen door kv vanaf 4 maanden ong en de rest bv houden.

5 maanden geleden

Mijn dochter is nu 4 maand en ik combineer ook vaak met kunstvoeding wanneer ik het gevoel heb dat ze niet verzadigd is en mijn borsten niet mee kunnen 😅… Wij gebruiken wel die profutura en werkt goed. Succes!

5 maanden geleden

Een beetje een vreemde vraag, maar werd de kleur van de kaka ook anders bij jullie sinds de combinatie? 😅 hier nogal groen.

5 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Een beetje een vreemde vraag, maar werd de kleur van de kaka ook anders bij ...
Kleur niet maar geur wel 🤢 en veel stinkie scheetjes