2 Reacties

één jaar geleden

Ik snap zijn reactie een kant wel en ik snap dat het frustrerend is voor jou, langs zijn kant begrijp ik het omdat hij een man is en daar sowiezo anders in staat dan een vrouw, we voelen het echt groeien en vooruit gaan, soms voelt onze partner dan ook een schopje of ziet hij ook eens je buik bewegen en voor hun is dat toch ook wel een leuk / nieuw gevoel. Nu jij en je partner zijn niet samen en wonen ook niet samen veronderstel ik dus hij kan zo niet eens snachts of wanneer de baby trapt zijn hand op je buik leggen en mee genieten zegmaar, hier bij ons is het ook ons 1 ste kindje en het was voor ons beide toch wel wennen in het begin zo die schopjes etc.. het is allemaal nieuw natuurlijk. Hopelijk komt het goed en went hij er een beetje aan en kan hij je een meer gesteund gevoel geven in deze periode ❤️

één jaar geleden

Ik kan het goed begrijpen hoe jij je voelt ondanks ik niet in dezelfde situatie zit. Ik heb eens gehoord dat een vrouw zich mama voelt al voor de geboorte en een man zijn gevoel vooral komt als de baby er is. Als je het contact opbouwt, kan je mss eens polsen hoe het voor hem is nu? Als ik je bericht goed begrijp, is het contact opbouwen maar niet een relatie met jou?