17 Reacties

5 maanden geleden

Ons zoontje heeft hier ook last van. Tips die wij kregen: insmeren met olijfolie (of een andere plantaardige olie), even laten inwerken en dan uitkammen. We hebben ook speciale shampoo gekocht (merk Babé), en deze heeft echt goed geholpen.

5 maanden geleden

Berg zalf van dr Leenaarts werkte echt zo enorm goed bij ons. Het verdween na 1x gebruiken als sneeuw voor de zon!

5 maanden geleden

Berg? 😂🙈

5 maanden geleden

Reactie op Glynnis

Berg? 😂🙈
Vroeg me hetzelfde af🙈

5 maanden geleden

Ons zoontje heeft dat ook al gehad, dat gast vanzelf echt weg, ik was zijn hoofdje wel elke ochtend.

5 maanden geleden

Ik gebruik amandel olie voor dat ik haar in bad doe maar heeft niet veel zin😅 kinderarts zei dat het vanzelf weg gaat

5 maanden geleden

Reactie op Glynnis

Berg? 😂🙈
Melkkorstjes😅

5 maanden geleden

Reactie op Glynnis

Berg? 😂🙈
Haha ja gekke naam he.

5 maanden geleden

Eigenlijk viel het me vandaag pas op, want hij heeft het alleen op de plek waar hij veel haar heeft (heeft een paar goede krullen bovenop zijn hoofd en het zit alleen daar).

5 maanden geleden

Reactie op Lieselotttttt

Melkkorstjes😅
Aaah oke, dacht het ergens al 🙈. Nog nooit gehoord dat het ook wel zo genoemd wordt daarmee 😅😜

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Haha ja gekke naam he.
Ja idd, nog nooit gehoord hier bij ons 😜 daarmee

5 maanden geleden

Reactie op Glynnis

Aaah oke, dacht het ergens al 🙈. Nog nooit gehoord dat het ook wel zo geno ...
Melk korstjes vind ik ook vies klinken eigenlijk 😂

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Eigenlijk viel het me vandaag pas op, want hij heeft het alleen op de plek ...
Normaal verdwijnt dat van zichzelf hoor

5 maanden geleden

Ons dochter had hier ook last van op haar hoofd en achter haar oren… ik heb dan van mustela schuimshampoo voor melkkorstjes gekocht en na 2x te gebruiken was het echt al een groot verschil.

4 maanden geleden

Idd met een olie (even laten intrekken en dan uit kammen). Ze komen dan vanzelf los normaal 😅

4 maanden geleden

Vandaag bij de kinderarts geweest en dit ook besproken over ons kleintje. Zij raadde aan gewoon in te smeren met amandelolie zo’n 15min voor badtijd. Bij het badje was je alles uit en mag je gerust een babyshampoo gebruiken (zodat de haartjes niet vet blijven)

4 maanden geleden

Reactie op jasmyn

Vandaag bij de kinderarts geweest en dit ook besproken over ons kleintje. Z ...
Ohh ik deed olie altijd na het badje, dus dit is wel een goeie tip ☺️