26 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ik vroeg het ook aan de vroedvrouw. Nu is alles nog veel te onregelmatig om ...
Da’s alvast een geruststelling! Dan gaan wij voorlopig nog haar ritme volledig volgen en het late slaapuur aanhouden denk ik.

6 maanden geleden

Wij hebben gisteren gewoon eens geprobeerd om hem tussen 19u en 19u30 mee naar boven te nemen. In het donker, slaapzak aan en flesje. Na 20 ml viel hij in slaap en konden we hem wegleggen 🥳 we hebben gewoon een hele film kunnen kijken beneden 😁

6 maanden geleden

Hier is meestal de nacht in tussen 22uur a 23 uur vandaag Is ze in slaap gevallen rond 22u10 maar dat is nog heel verschillent ligt eraan hoelaat ze wakker wordt er zijn momenten dat ze Om 5u30 a 6 uur wakker wordt maar ook soms om 7 uur en Dan ligt het eraan hoelaat ze haar laatste flesje heeft vandaag was dat 21 uur

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Goeie slaper al!! Overal lees en hoor je dat 18-19u bedtijd zou moeten zij ...
Hier is dat ook zo slaapt goed door en ochtentje dutjes is ook geen probleem maar middagdutje is echt een strijd nog met momenten dus rond 17u a 17u30 doet ze nog een dutje 2 a 3 uur en Dan maak ik ze wakker wat spelen flesje badje en Dan bed in

6 maanden geleden

Reactie op anoes90

Hier is dat ook zo slaapt goed door en ochtentje dutjes is ook geen problee ...
Inmiddels lukt de bedtijd hier dus wel redelijk. Gisteren werd hij nog even wakker maar was toen snel weer in slaap. Wel fijn hoor.

6 maanden geleden

Hier laatste fles rond 20u. Nadien doe ik ze rond 20u45 naar boven. Meestal valt ze vrij snel in slaap maar soms duurt het wel een heel tijdje. Ze blijft wel altijd rustig liggen (in haar inbakerslaapzak van puckababy) met haar moonie beer naast haar. Ze ligt momenteel nog in de co-sleeper maar ze gaat al een tijdje ‘alleen’ boven met de babyfoon. Wij gaan later slapen. Ik probeer mezelf te overhalen om ze vanaf maandag in haar kamer te leggen (ze is dan 11 weken oud). We hebben een hele goeie slaper. Meestal wordt ze vanzelf terug wakker rond 6u. Slaapt sinds een 14tal dagen goed door. Overdag slaapt ze ook nog heel veel. Sta er soms stom van dat ze zo’n goeie nachten heeft 😅