10 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben dit ook gehad en hij deed het vooral omdat hij inderdaad wat last had en krampjes en lucht. Ik probeerde steeds zo massage en draaitechniekjes om de lucht uit zijn darmen te krijgen voor de volgende voeding. Dat hielp wel een beetje. Maar uiteindelijk lag de oorzaak van de krampjes bij een allergie. Nu we dat weten en daar aan de slag mee gegaan zijn, is dit nachtelijke gevoel bijna helemaal weg. Dus misschien inderdaad met de kinderarts eens kijken wat de oorzaak is van de lucht en gerommel.

6 maanden geleden

Hier ook ene die heel de nacht wroet en friemelt.. ondanks koemelkvrije melk en omeprazole blijft hij het doen. Ik heb geen idee wat het verder zou kunnen zijn, of het is gewoon een wroeter 🤷🏼‍♀️ Hij slaapt ook altijd een deel van de nacht op mij en dan stopt het wroeten 🥲🤪.

6 maanden geleden

Het bewegen met de benen kan ook “oefenen” voor het rollen zijn denk ik? ☺️ Ons meisje doet het ook sinds kort en is niet door kraampjes…

6 maanden geleden

In de 1e weken toen we zochten naar manieren om ons kindje beter te laten slapen las ik een handdoek oprollen en in een U-vorm tegen het poepje leggen zodat de beentjes worden ondersteund (zoals in newborn houding). Ons meisje leek dat wel leuk te vinden, kan misschien iets helpen om de opgetrokken beentjes 'in positie' te houden?

6 maanden geleden

Reactie op Bieke3001

Wij hebben dit ook gehad en hij deed het vooral omdat hij inderdaad wat las ...
Ja die technieken hebben we ook moeten doen van de osteopaat.. sinds ons kleintje vanaf week 6 die moeilijke krampen periode door moest is er veel verandert 🙁.. nog steeds zegt de osteo dat zijn darmpjes nog niet optimaal zijn en zn maagje nog redelijk hoog.. Kdenk dat ik al 3x ben moeten veranderen van water ook 😵‍💫.. qua poeder hebben wij Nutrilon Omneo ( omdak hij moeilijk stoelgang maakte en er lang met zat wat ook niet hielp voor zijn darmpjes ) Wat was de allergie en hoe zijn jullie daar achter gekomen ? 😊 Khoop zo hard dat ik straks iets meer weet ofz. Dit is zo slopend voor iedereen hier bij ons 😔..

6 maanden geleden

Reactie op LieselotS

Hier ook ene die heel de nacht wroet en friemelt.. ondanks koemelkvrije mel ...
Pfft dit is echt niet leuk eh 🫣.. Khad al gedacht om hem op zijn kamertje te plaatsen maar ja ik hoor tegenwoordig alles 😵‍💫.. meestal neem ik hem de 2de helft van de nacht bij mij, helpt soms een beetje maar niet altijd ( zoals deze nacht 💩 ) ..

6 maanden geleden

Reactie op heleen1994

Het bewegen met de benen kan ook “oefenen” voor het rollen zijn denk ik? ☺️ ...
Goh geen idee.. ik hoor wel dat hij er lastig van wordt omdat hij altijd uit zijn slaap wordt gehaald ( door het gerommel en de protjes ) dan begint hij te Wenen.. 😔 is zo zielig .. want hij zou anders goed slapen, van 21u tot 7-8u.. maar nu is hij al moe voor zijn eerste fles 🫣 Leuk dat ze begint met oefenen. 🥰

6 maanden geleden

Reactie op liesv05

In de 1e weken toen we zochten naar manieren om ons kindje beter te laten s ...
Geen idee 🫣 of dit hier zou lukken .. hij ligt meestal na een paar uur al helemaal horizontaal in zijn bed , zo erg is het gedraai en gebonk overal tegen 😔.. maar ik hou het in mijn achterhoofd! 😊

6 maanden geleden

Reactie op KimTB91

Ja die technieken hebben we ook moeten doen van de osteopaat.. sinds ons kl ...
Hij heeft een koemelk allergie en soja. Ik had een vermoeden door de darmpjes gecombineerd met wenen tijdens het eten en uitslag. Dan hebben we testen bioresonantie bij de osteopaat gegaan en daar kwam het ook uit. Beetje hocus pocus maar de testen klopten wel. Ik geef wel borstvoeding dus mijn oplossing was natuurlijk anders dan die voor jou.

6 maanden geleden

Reactie op KimTB91

Pfft dit is echt niet leuk eh 🫣.. Khad al gedacht om hem op zijn kamertje ...
Zeer vermoeiend inderdaad. Hier ook nog steeds om de 3u een voeding. De eerste twee blokjes zijn meestal wel ok en in zijn bedje maar daarna enkel bij mij in bed. Ik hoor ook alles, elke beweging, dacht daarmee hem net op zijn kamer te leggen. Zo hoor ik toch al niet als hij gewoon draait..