19 Reacties
één jaar geleden
Ik vind zelf een goede autostoel (maxi cosy) een must
Ook een park, stevig bed met goede matras en wipper.
één jaar geleden
Ik vond een wiegje beneden overbodig. Ze liggen er maar heel even in dus ik zou eerder voor een grote box kiezen die je in verschillende hoogtes kunt verstellen en evt. eentje met wielen.
Een sterilisator, badjasje en bewaarpotjes voor de voeding vonden wij ook overbodig.
Een babybadje met een staander vonden wij ook fijn. We gebruikten deze alleen niet lang. Maar in het begin is dit heel handig. Ik zou dan eerder voor tweedehands gaan.
Je kan er heel veel in mooie staat vinden!
Hoezen voor een verschoonkussen is ook overbodig vind ik en geeft zoveel extra was.
Wij hadden zo’n waskussen van Leander Matty (heb je ook andere merken van) en die neemt de temperatuur van je kindje aan, dus voelt niet koud. Bij elk accidentje even een doekje erover en proper.
En verder vonden wij gemakkelijke en rekbare kledij een musthave. Denk aan overslagrompers (die van zeeman zijn super) en overslagtruitjes.
Een goede luieremmer is anders ook wel een musthave. Ik zou er geen nemen waar je zo’n cassettes in moet steken. Die zijn best duur. En ook letten dat je in één beweging en met één hand de vieze luier kan weggooien. Die van we-too bijvoorbeeld zijn wel aanraders en nog mooi ook. Wel wat aan de duurdere kant tegenover de anderen, maar die zijn het wel waard! 😊
één jaar geleden
Reactie op EDK1987
Ja maar is beiden nodig?
Goh, Aerosleep zelf zegt van wel, maar er zijn ook mensen die een gewone matras hebben, met een matrasbeschermer van Aerosleep. Wat ik wel sowieso zou doen, is de matrasovertrek van Aerosleep erbij nemen, zodat je matrasbeschermer zeker zijn nut niet kan verliezen. Zou ook gewoon zonde zijn van de investering dan.
Wij hebben zelf bij alles het zekere voor het onzekere genomen en alles van Aerosleep genomen. Ik denk dat ze dat bedoelen met: waar jij je goed bij voelt. Wij zijn geruster met alles van Aerosleep, onder het motto van "Je weet maar nooit.". Anderen zijn met enkel de beschermer gerust en vinden het eerder een verkoopstruc van Aerosleep zelf. Beiden zijn oké, hé. Je moet je er als ouder gewoon goed en gerust over voelen
één jaar geleden
Reactie op EDK1987
Goeie tip!
Wij hebben nu zo een nieuw verzorgingskussen aangekocht van Nat ...
Ah das zoals die leander matty? Wel kostelijk 🥲
één jaar geleden
Wij hebben er twee (living en slaapkamer), dus wij zijn ook voor een goedkopere optie gegaan. Nu een derde voor op onze eigen kamer bij op de lijst gezet, voor ons tweede (zal eerst in een co-sleeper bij ons slapen)