Hey! Ik heb al een hoes om van een voedingskussen een babynestje te maken. Maar ik twijfel nu om toch een babynestje van Dockatot of Doomoo aan te schaffen. Of is het nestje die je maakt met een voedingskussen voldoende? Alvast bedankt 😊
Het voedingskussen wordt hier effectief als hulpmiddel tijdens het geven van een flesje gebruikt en daarnaast hebben we een nestje van dockatot waar ze in slaapt.
Wil je het nestje als “relax” gebruiken of om in te slapen? Want nestje van voedingskussen is vrij hoog en minder stabiel?
Wij hebben beneden in het park een nestje. We hebben ook een hoes om van het voedingskussen een nestje te maken. Dat gebruiken we tijdens de nacht- en ochtendvoedingen en om haar 's ochtends even gezellig bij ons in bed te leggen.
Bij ons zit er enkel onderaan een clip om het nestje “dicht” te maken. Bedo ...
Ja deze clip bedoel ik. Ik hoopte dat dit gebruikt kon worden om het nestje te vergroten als de baby groter wordt. Klopt dit? En verder tevreden over de Dockatot?
Ja deze clip bedoel ik. Ik hoopte dat dit gebruikt kon worden om het nestje ...
Heel veel groter kan je het niet maken. Daar heb je een ander nestje voor, maar ik denk dat je dit dan ook niet echt meer gaat gebruiken?
Ale ik weet niet over welke leeftijd je spreekt?
Wij zijn er heel tevreden over! Ligt lekker comfortabel, maar is toch stevig.
Soms zijn er op de officiële website bepaalde acties waardoor je het een stuk goedkoper kan aankopen. 🙈