29 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op 1994bv
Hoe maken jullie de overstap van slapen in een nestje naar slapen zonder?
Wij konden het nestje volledig “demonteren”. Ik had de opstaande rand uit de hoes gehaald en deze helemaal tegen de rand van haar cosleeper gelegd. Zo heeft ze een weekje geslapen en nadien heb ik die rand ook weggenomen.
5 maanden geleden
Reactie op 1994bv
Hoe maken jullie de overstap van slapen in een nestje naar slapen zonder?
Wij zijn gewoon gestopt vanwege opname in het ziekenhuis. Maar daar rolden ze een deken op en legden onder zijn benen en langs hem (in een u-vorm zeg maar) en dat hebben we toen thuis ook nog even gedaan.
5 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Thuis na opname ook geprobeerd en ineens lag hij 90 graden gedraaid met voe ...
Mijn God, hier ook.. moest het babynestje afbouwen dus dacht ineens korte pijn en volledig weghalen maar nu wordt hij steeds wakker wanneer hij zijn draai niet kan vinden. Hij was gewend om op zijn zij in het babynestje knus te liggen en dat is nu nog altijd even zoeken… ik hoop erop dat wanneer hij zelf goed kan rollen dit probleem ook opgelost is 🙈
MOD
5 maanden geleden
Reactie op TessahS
Zo schattig he, dan zit hij zo rechtop zijn voetjes te pakken. Op schoot zi ...
Oh hij probeert zich recht te trekken en dan kijkt hij nzzr mij en moet ik heel enthousiast: oooh zeggen en dan zo een mooie glimlach. Vandaag heeft hij wel 1 keer duidelijk gerold en ik verschoot en hij keek naar mij van ja is dat ok?😅
5 maanden geleden
Wij hebben nooit een nestje gebruikt (veel te veel opmerkingen in het ziekenhuis en van de vroedvrouw). Onze dochter slaapt al sinds week 3 op haar zij, ik maakte met een u-vorming kussen (zo een nek kussen voor de vlieger) en een opgerolde hand doek in een kussenovertrek een ‘gootje’ waartussen ze slaapt. Als ze snachts naast mij ligt heeft ze dat nu niet meer en dat lukt aardig dus binnenkort schaffen we dat overdag ook af :-)