15 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben de stomer-mixer van Avent en zijn hier best tevreden over. Kan alleen niet heel veel in.

4 maanden geleden

Wij hebben de babycook neo eucalyptus van bebea en daar zijn we heel tevreden over. Alles kan ook in de afwasmachine 👍🏼

4 maanden geleden

Wij hebben ook de babycook neo, maar nu nog niet gebruikt, maar anderen zijn er zeer tevreden van. Ik weet niet of ik hem zelf zou gekocht hebben omdat hij echt duur is, hij stond op de lijst en als cadeau gekregen

4 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Wij hebben de stomer-mixer van Avent en zijn hier best tevreden over. Kan a ...
Wij hebben deze ook, kan inderdaad niet heel veel in, maar voldoende voor 2 a 3 porties hier momenteel en makkelijk in onderhoud 😊

3 maanden geleden

Wij hebben deze

3 maanden geleden

Wij hebben de babymoov nutribaby. Heel content van. Vanonder in het water kan je pasta,rijst,.. koken. En dan nog 2 niveaus om te stomen en dan kan je alles erlangs mixen. Super handig ding 😁 diepvries al goed kunnen vullen met papjes.

3 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Wij hebben de babymoov nutribaby. Heel content van. Vanonder in het water k ...
Daar kan veel meer in!

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Daar kan veel meer in!
Jaa inderdaad, kan heel veel in 😊 ben er content van

3 maanden geleden

Je kan er eigenlijk 6 dingen mee. Ontdooien, mixen, stomen, flesjes opwarmen, eten opwarmen en steriliseren

3 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Je kan er eigenlijk 6 dingen mee. Ontdooien, mixen, stomen, flesjes opwarme ...
Waar moet je juist de pasta koken? Wij hebben de XL versie (drie stoombakjes), maar wist niet dat je er ook pasta in kan koken. Daar waar het groentevocht dan terecht komt?

3 maanden geleden

Reactie op XAshX

Waar moet je juist de pasta koken? Wij hebben de XL versie (drie stoombakje ...
Ja. Eerst vul je de onderste met water zoals altijd en dan zet je het bakje erop (waar het vocht in komt) daar doe je je pasta in en nog water. Je moet maar eens kijken naar de rand van dat bakje daar staan streepjes op en tekeningen van pasta en rijst. Het staat ook in de handleiding 😁

3 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Ja. Eerst vul je de onderste met water zoals altijd en dan zet je het bakje ...
Thnx! De handleiding had ik nog niet helemaal gelezen. Wel kak dat ik er pas na 2,5 maand achter kwam dat je binnen 2 maand moest registreren voor levenslange garantie😬

3 maanden geleden

Reactie op XAshX

Thnx! De handleiding had ik nog niet helemaal gelezen. Wel kak dat ik er pa ...
Owww dat wist ik ook niet 🫣🫣🤣

3 maanden geleden

Vraagje ik heb ook het apparaat van babymoov doen jullie ook wat kookvocht bij ? Voor het mixen dan of hoe bereiden jullie het precies ? Ik start maandag met groentenpap ik ben nog zoekende 😁 alvast bedankt voor jullie tips!! 😊

3 maanden geleden

Reactie op bibi142

Vraagje ik heb ook het apparaat van babymoov doen jullie ook wat kookvocht ...
Jaa, eerst water in de onderste pot doen dan het ander bakje eropdoen en dan de mandjes,de groente stomen in de mandjes en dan erna in de mixer de groentjes doen en dan er wat stoomvocht bij doen dat zit dan in het bakje onder de mandjes. Ik doe dit op gevoel. Sommige groente zijn dikker dan ander. Dus meer of minder stoomvocht erbij. 😁