5 Reacties

5 maanden geleden

Waarschijnlijk zit ze in haar 4 maand progressive dat Kan even duren omdat ze veel leren in die maand maar zodra ze dit onder de knie heeft verbeterd dit normaal ligt eraan

5 maanden geleden

Wij zitten een beetje met hetzelfde probleem. Zoontje is 18 weken en de nachten zijn zwaar... We zien elk uur. Hij huilt en krijst, is moeilijk terug in slaap te krijgen. Als newborn sliep hij best oké: werd 2x per nacht wakker voor voeding (zonder huilen) en sliep daarna meteen door. Het is lastig hé... Een ik heb ook geen idee wat we eraan kunnen doen. Volgende week komt mijn vroedvrouw eens langs om te zien of zij raad weet... Ik heb er heel lang geen nood aan gehad, maar de laatste dagen slaap ik overdag samen met Rune op mij. Het huishoudelijk werk blijft langer liggen. Anders hou ik het niet vol. P.s.: je bent niet aan het falen!! Je bent gewoon moe en je doet het heel goed! Het zijn gewoon de pittige babykuren... :)

5 maanden geleden

Zoontje 19 weken en overdag heel licht slapen, als ik hem wegleg dan maar 30 minuten en hij wordt wakker van alles.

5 maanden geleden

Lukt het al wat beter?

4 maanden geleden

De nachten zijn ondertussen weer veel beter! Met een paar uitzonderingen (warme nacht, nacht na wenmomentje in de crèche) slaapt ze weer van 19u tot 3u en nadien tot 7u. Overdag blijft het moeilijk, maar ik heb ondertussen een beetje geleerd om het los te laten ;)