12 Reacties
één maand geleden
Ik maak al 3 maanden hetzelfde mee🙃 àlles geprobeerd maar niks heeft geholpen.. ik heb mij er gewoon bij neergelegd 😅
één maand geleden
Onze is zoon 8 maanden en hij heeft hier ook enkele weken last van gehad (nu al een paar nachten doorslapen, dus hopen dat het voorbij is 🤞🏻). Hij heeft nogal last gehad van verlatingsangst, maar de laatste week is dat aan het beteren. Dus vermoed dat het daarmee te maken zou hebben. Rond 4-5 maanden is hij ook door een periode gegaan van huilend wakker worden, kan dus ook een slaap regressie zijn.
één maand geleden
Reactie op EDK1987
Moet je helpen hem terug in slaap te doen?
In het begin was het gewoon tutje geven en sliep ze verder. Maar nu weent die gewoon verder, ik moet die echt oppakken en terug in slaap krijgen.. echt een ramp! En dit is zo al bijna 3 maanden bezig..
één maand geleden
8maand en 1 week.
Hier denk ik al 4-5weken.. rond 0u-1u meestal .. beginnen Wenen en “paniekeren” .. kalmeren lukt enkel met voeding meestal. En als het mee zit begint hij terug tussen 5-6u maar meestal dommelt hij dan zelf nog eens in. Er zijn dagen dat hij wel 2-4x zo’n crisis krijgt 😫😮💨 ik ben zo moe aan het worden. Ik vin dit nu veel zwaarder dan als hij “babybaby” was.. hij heeft mss in al die weken tijd 2-3x Max doorgeslapen 🥸..
één maand geleden
Wij hebben dit nu ook al terug een paar weken (hebben nog zo’n periode gehad van 4-6 maanden). Ook paar keer per nacht wenend wakker worden en enkel te troosten door op te nemen. Als ik ze bij mij in bed leg, slaapt ze zonder te huilen dus ik denk dat het de periode van de verlatingsangst is. 🤷♀️