21 Reacties
één jaar geleden
Ik ben sinds vandaag 17 weken. Nog niet direct iets gevoeld denk ik? Volgens de gynaecologe nog vroeg om te voelen. Ik hoorde bij veel nieuwe mama’s de eerste keer rond de 20 weken.
Ben heeeel benieuwd 🤭
één jaar geleden
Reactie op 1994bv
Hier ook nog niet, 18 weken ver.. Placenta ligt vooraan dus kon langer dure ...
Hier ook 🙈
Nog enkele weekjes geduld
één jaar geleden
Reactie op Chelchris
Ik vraag me vooral af wat ik moet voelen. Het is de eerste keer dus weet ni ...
Ik twijfelde ook... Maar ik voelde wel dat het een sensatie was die ik niet kende van mijn eigen lichaam, dan mag je er vrij zeker van zijn dat het de baby is! Het deed me een beetje denken als het gevoel van lucht in de darmen, belletjes die ploffen. Ik voelde hem al vanaf week 15. Nu 18 weken en voel hem minder dan toen.
één jaar geleden
Ik ben nu 19 weken (eerste zwangerschap) en voel ook inderdaad wel iets, ik denk heel de tijd dat het mijn darmen zijn. Maar is steeds meer en meer. Ik voelde enkele dagen geleden precies een duidelijke schop. Iemand zei me dat ik wel duidelijk het verschil ga voelen als het mijn kindje is. Heel benieuwd! 😉
één jaar geleden
Vandaag 17 weken en voel sinds eind vorige week af en toe iets 'wrijven' vanbinnen. Het voelde eerst alsof er een luchtbelletje passeerde, maar nu voelt het eerder alsof iemand langs de binnenkant van mijn buik wrijft. Iets wat ik nog nooit eerder heb gevoeld alleszins, dus veronderstel dat het mijn ventje is 🥰
één jaar geleden
Ik ben 18 weken en vol af en toe iets precies maar weet niet of het 👶🏼 is!
Het lijkt wel meer aan de ene kant te zijn dan aan de andere. Is dit bij jullie ook?
Ben zo benieuwd of ik juist ben!
één jaar geleden
Reactie op heleen1994
Ik ben 18 weken en vol af en toe iets precies maar weet niet of het 👶🏼 is ...
Dat verschil in kant kan goed komen doorde ligging van de placenta, hoor. Heb ik ook ☺️
één jaar geleden
Reactie op Sophie_vc
Omg: ik lag daarnet in bad en zag mijn buik gewoon bewegen toen de baby sch ...
Ik gisteren ook zo heel plots mijn buik omhoog 😂
Voor de rest voel ik nog het meeste binnenin.