15 Reacties

één jaar geleden

Mustela 3 kindjes w4 onderweg en vind deze fijn bij Zwitsal allemaal uitslag

één jaar geleden

Bij ons in het ziekenhuis krijgen we een eerste setje mee… Dat is dan mustela of galenco

één jaar geleden

Bij de eerste heb ik nog wel redelijk wat verzorgingsproducten gebruikt, maar bij nummer 2 nauwelijks, alleen beetje badolie van zwitsal. Als het huidje niet droog is, zijn verzorgingsproducten denk ik niet nodig. Zou vooral niet te veel in huis halen, en eens afwachten hoe het gaat 🤗

één jaar geleden

Ik lees even mee! Hoor veel goede dingen over Naïf, maar het is wel een vrij duur merk.

één jaar geleden

bij ons in het ziekenhuis kan je alvast een starterspakket gebruiken/aankopen... Ik zag alvast in de roze doos, babyboom... dat er al staaltjes bij zitten om even te testen. Hoeveel producten kopen jullie aan en welke?

één jaar geleden

Ik heb mee een beetje ingelezen en ga de lijn in huis halen van Uriage omdat dat van de apotheek komt en niet te veel parfum in zit. Zou goed zijn voor het gevoelig huidje in begin. We zien wel zeker 😊

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Ik lees even mee! Hoor veel goede dingen over Naïf, maar het is wel een vri ...
Hier minder tevreden van Naif. Ik heb een dochter met gevoelige huid en zij kan er niet tegen. Maar alles hangt volgens mij af van kind tot kind 🙈

één jaar geleden

Reactie op VeroniqueOnsia

Hier minder tevreden van Naif. Ik heb een dochter met gevoelige huid en zij ...
Ja inderdaad, heb ook vriendinnen die zweren bij Kruidvat eigen merk!

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Ja inderdaad, heb ook vriendinnen die zweren bij Kruidvat eigen merk!
Wel bij testaankoop merk ik ook steeds meer dat er producten zijn van het Kruidvat eigen merk die er steeds meer en meer uitspringen. Vraag mij af of er zoiets ook bestaat rond babyproducten :-)

één jaar geleden

Op de INCI beauty app kan je zien hoeveel "brol" er in verzorgingsproducten zit...

één jaar geleden

Weleda voor alles

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Wel bij testaankoop merk ik ook steeds meer dat er producten zijn van het K ...
Ja, het voordeel van goedkope merken is dat er vaak weinig aan toegevoegd is qua gekke ingrediënten. Overigens ben ik ook van plan om gewoon een bio amandelolie te gebruiken voor de baby, ipv een dure babyolie.

één jaar geleden

Ik heb een pakket gekocht van Mustela en dan nog een klein setje van Rainpharma X Eva Mouton. Super toffe box want er zit een leuk boek bij met tips (knuffel- en speeltips) per week.

één jaar geleden

Wij halen niet speciaal iets in huis en gebruiken het setje vanuit het ziekenhuis. Daar kan je best lang mee doen. 😉 Wij kijken ook eerst of ons kindje niet allergisch is aan bepaalde producten, luiers en vochtige doekjes enzo. Dus we halen ook niet te veel luiers. Verder is het wel handig om alvast fysiologisch water, doekjes om de oogjes te reinigen en pijnstilling in huis te hebben ☺️ Fysiologisch water en een thermometer krijg je normaal ook in het ziekenhuis maar dit was bij ons dan wel weer snel op.

één jaar geleden

Reactie op Tojaaaa

Wij halen niet speciaal iets in huis en gebruiken het setje vanuit het ziek ...
Oh en zalf voor de rode billetjes is ook wel handig om alvast in huis te halen. Dermocrem en Innotyol zijn wij tevreden van! ☺️ Sommige apothekers maken ook zelf hele goeie zalfjes.