20 Reacties

7 maanden geleden

Is ze wel vrolijk tijdens de wakkere uren? Het is idd te weinig voor een baby van die leeftijd. Mijn zoontje was ook bijna de hele dag wakker van krampen (en waarschijnlijk verborgen reflux). Onze dochter slaapt overdag ook te weinig wegens krampen en reflux, maar is gelukkig af en toe ook vrolijk wakker...

7 maanden geleden

Reactie op Mama_anoniem

Is ze wel vrolijk tijdens de wakkere uren? Het is idd te weinig voor een ba ...
Ja is altijd goed gezind geen last van krampen

7 maanden geleden

Da's wel al een plus. Is ze dan overprikkeld en triest tegen de avond door het vele wakker zijn?

7 maanden geleden

Wat ik van m'n vroedvrouw doorkreeg, is dat ze op deze leeftijd tussen de 16 en de 18 uur moeten slapen en max. 75 minuten tot 2 uur aan een stuk wakker mogen zijn. Lukt hier ook echt vaak niet, hoor. En je kan ze moeilijk een slaappil geven, hé 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Mama_anoniem

Da's wel al een plus. Is ze dan overprikkeld en triest tegen de avond door ...
Ja dat wel ze neemt volgens mij gewoon alles graag in zich op wil niks missen en mag ik een uur met haar wiegen die schut met haar hoofd en terug wakker

7 maanden geleden

Reactie op Mama_anoniem

Wat ik van m'n vroedvrouw doorkreeg, is dat ze op deze leeftijd tussen de 1 ...
Inderdaad zo is dat Ben al blij dat ze snachts doorslaapt en in de voormiddag 2 uurtjes slaapt maar namiddag lukt meestal echt niet haal Dan al mijn trukken boven en zei lacht Dan hele tijd en brabbelt maar ja wat moet ge Dan

7 maanden geleden

Reactie op anoes90

Inderdaad zo is dat Ben al blij dat ze snachts doorslaapt en in de voormidd ...
Nu ook 21u30 laatste fles en nu slaapt ze pas 2 uur later gezou denken Allee geziet uren wakker slaap Dan maar niks he is gek hoe zoiets kleins zolang Kan wakker blijven

7 maanden geleden

Hier moet ik ook overdag helpen om te zien dat hij genoeg slaapt. Ik doe hem in de draagdoek

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hier moet ik ook overdag helpen om te zien dat hij genoeg slaapt. Ik doe he ...
Heb sinds gisteren beertje met slaapliedjes en lichtje en binnen half uurtje slaapt ze Dan

7 maanden geleden

Reactie op anoes90

Heb sinds gisteren beertje met slaapliedjes en lichtje en binnen half uurtj ...
Dat is dat beertje

7 maanden geleden

Wow, doorslapen op 2 maand, wat een droom :( hier maximum blokjes van 6u snachts met veel clusteren dus maximum 4u ononderbroken slaap voor de mama… elke baby heeft zo van die dagen dat ze overdag minder slapen. Hier helpt inbakeren, neuriën, wippen op een bal en een donker doekje op het hoofd zodat ze niet afgeleid zijn. Signalen goed lezen (2x geeuwen = inbakeren) en klok in het oog houden. Op regeldagen waar ze om de 2u wil eten, lukt mij dat ook niet hoor en voel ik mij tegen ‘s avonds een melkkoe ;-)

7 maanden geleden

Ja ons zoontje overdag ook moeilijk! Precies of hij wilt blijven kijken naar alles of ik mis mss de signalen, ik weet het niet. Ik probeer hem in de draagdoek te steken in de voormiddag en dan sliep hij, nadien spelen en eten en weer voor een uurtje erin. In de namiddag een lange wandeling gemaakt.

7 maanden geleden

Reactie op tsoys

Wow, doorslapen op 2 maand, wat een droom :( hier maximum blokjes van 6u s ...
Ja hier nu beertje met slaapliedjes en tutje en tot nu toe lukt het met momenten om ze toch beetje te laten slapen door de dag ... Ben al blij dat ze doorslaapt snachts

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja ons zoontje overdag ook moeilijk! Precies of hij wilt blijven kijken naa ...
Wandelen helpt hier zelfs niet meer zo hard vecht ze tegen haar slaap

7 maanden geleden

Mijn kleintje is bijna 3 weken. Ze slaapt ook zelden overdag vecht ook steeds tegen haar slaap. Het enige dat helpt is haar bij je nemen dan zou ze een dutje doen. Maar als je ze durft neer leggen weent ze. Tot dat je ze terug oppakt is sinds enkele dagen zo maar snachts slaapt ze goed

7 maanden geleden

Reactie op bibi142

Mijn kleintje is bijna 3 weken. Ze slaapt ook zelden overdag vecht ook stee ...
Hier hielp het om haar overdag ook in de cosleeper te leggen. ( Staat babyfoon met camera op om haar int oog te houden. Maar mag blijkbaar niet bij elke k&g)

7 maanden geleden

Reactie op XAshX

Hier hielp het om haar overdag ook in de cosleeper te leggen. ( Staat babyf ...
Zou me van k&g niet veel aantrekken jij weet wat beste Is voor jou kindje

7 maanden geleden

Reactie op anoes90

Zou me van k&g niet veel aantrekken jij weet wat beste Is voor jou kind ...
K&g heeft er tegen ons niets van gezegd, maar wel tegen anderen. Sinds we ze overdag in de cosleeper leggen, slaapt ze 2-3u in de voormiddag en 2-3u in de namiddag aan 1 stuk door. Zo heb ik ook wat tijd om iets in het huishouden te doen of zelf wat slaap in te halen. ☺️

7 maanden geleden

Reactie op anoes90

Zou me van k&g niet veel aantrekken jij weet wat beste Is voor jou kind ...
Idd niet veel aantrekken wat k&g zegt. Doen waarbij je jezelf goed voelt en doen wat je denkt dat het beste is voor je kindje

7 maanden geleden

Hey ons zoontje is zot van zijn wipstoel. De vroedvrouw kwam langs en ze zag dat hij goed recht zat, ze gaf de tip hem tr laten zitten en een grote hydrofiele doek over te leggen met zo een steuntje. Hij sliep op 2 minuten! Hij mag overdag nu gerust in slaap vallen daar mits toezicht natuurlijk. Ik heb een andere baby!