Omgekeerde wereld hier vandaag.
Zoontje van bijna 7w slaapt al bijna heel de dag. Wordt wel op tijd wakker om te eten, maar valt nadien altijd weer in slaap.
Op die 7weken nog nooit meegemaakt, meestal is het dat hij te weinig slaapt en ‘s avonds lastig is omdat hij Te moe is.
Nooit gedacht dat ik ongerust ging zijn omdat hij te veel slaapt 🥴.
Koorts heeft hij trouwens niet.
Iemand dat dit ook al meegemaakt heeft?
Met 7 weken heeft hij waarschijnlijk net een sprongetje gehad? Hier was het ook opeens veel minder huilen en meer slapen, gewoon een tevredener kind opeens. Als hij verder goed drinkt en vrolijk is, zou ik me er geen zorgen om maken.
Met 7 weken heeft hij waarschijnlijk net een sprongetje gehad? Hier was het ...
Sprongetje zou volgens de app binnen 2 dagen zijn, maar het zal inderdaad daar iets mee te maken hebben. :)
Bij zijn eerste sprongetje was het heel de dag huilen, dan is dit wel vele beter! 😄
Sprongetje zou volgens de app binnen 2 dagen zijn, maar het zal inderdaad d ...
Ja het is vaak na het sprongetje dat ze juist makkelijker zijn! Ik merk hier wel echt een wereld van verschil. 2e sprongetje zou over een week beginnen dus nog even genieten van de rust nu haha!
Idem hier! Vandaag 7 weken, de vorige dagen huilen, zoveel eten vragen, bi ...
Ohhh. Hier de voorbij 3 dagen huilerig, niet willen slapen behalve in de draagdoek, constant willen drinken... Ik vermoedde al regeldagen/clusteren. Zondag 8 weken dus kan idd dat sprongetje zijn.
Ik vind dat wel zware dagen... Vandaag ons er volledig aan overgegeven en de zetel bijna niet uit geweest, dan is het wel haalbaar ☺️