14 Reacties

8 maanden geleden

Gisteren hier hetzelfde met ons dochtertje. “Jammer genoeg” is het maar bij 1 dag zo gebleven🙈

8 maanden geleden

Reactie op XAshX

Gisteren hier hetzelfde met ons dochtertje. “Jammer genoeg” is het maar bij ...
Ik hoop maar dat hij vannacht nog ga kunnen slapen 😅.

8 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Ik hoop maar dat hij vannacht nog ga kunnen slapen 😅.
Mijn man reageerde gisteren net hetzelfde 🤣 Het kan zijn dat hij een groeispurtje heeft en daardoor heel moe is. Hopelijk ook een goede nacht🤞

8 maanden geleden

Wij hebben ook soms zulke dagen. Heeft voor hem geen invloed op zijn slaap 's nachts. Geniet van de rust, zou ik zeggen 😊

8 maanden geleden

Met 7 weken heeft hij waarschijnlijk net een sprongetje gehad? Hier was het ook opeens veel minder huilen en meer slapen, gewoon een tevredener kind opeens. Als hij verder goed drinkt en vrolijk is, zou ik me er geen zorgen om maken.

8 maanden geleden

Reactie op TessahS

Met 7 weken heeft hij waarschijnlijk net een sprongetje gehad? Hier was het ...
Sprongetje zou volgens de app binnen 2 dagen zijn, maar het zal inderdaad daar iets mee te maken hebben. :) Bij zijn eerste sprongetje was het heel de dag huilen, dan is dit wel vele beter! 😄

8 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Sprongetje zou volgens de app binnen 2 dagen zijn, maar het zal inderdaad d ...
Ja het is vaak na het sprongetje dat ze juist makkelijker zijn! Ik merk hier wel echt een wereld van verschil. 2e sprongetje zou over een week beginnen dus nog even genieten van de rust nu haha!

8 maanden geleden

Idem hier! Vandaag 7 weken, de vorige dagen huilen, zoveel eten vragen, bijna niet willen slapen en vandaag... slaapt hij heel veel

8 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Idem hier! Vandaag 7 weken, de vorige dagen huilen, zoveel eten vragen, bi ...
Ohhh. Hier de voorbij 3 dagen huilerig, niet willen slapen behalve in de draagdoek, constant willen drinken... Ik vermoedde al regeldagen/clusteren. Zondag 8 weken dus kan idd dat sprongetje zijn. Ik vind dat wel zware dagen... Vandaag ons er volledig aan overgegeven en de zetel bijna niet uit geweest, dan is het wel haalbaar ☺️

8 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ohhh. Hier de voorbij 3 dagen huilerig, niet willen slapen behalve in de dr ...
Pittig he! Bij ons wel elke keer tussen 17 u en 20 u ook krampen op en af

8 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Sprongetje zou volgens de app binnen 2 dagen zijn, maar het zal inderdaad d ...
Welke app gebruik je hiervoor? Oei ik groei?

8 maanden geleden

Reactie op CelienMiel

Ik gebruik die app. Het is niet gratis, maar wel echt een leuke app. Anders kan je ook het boek lezen (ik heb beide).

8 maanden geleden

Reactie op CelienMiel

Ik gebruik inderdaad ook deze app

8 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik gebruik die app. Het is niet gratis, maar wel echt een leuke app. Anders ...
Ja ik heb het boek weetjes en mijlpalen