Hoi
Mijn kindje slaapt best goed 's nachts. Hij wordt enkel wakker voor 2 voedingen. Verder is hij stil, weent nooit in de nacht en heeft niet veel nodig. In het begin viel ik zelf gemakkelijk in slaap. Nu de laatste tijd, slaap ik zelf nog amper. Zelfs als hij er 5 uur tussen laat dan nog lig ik gewoon wakker van 4 tot 9... Iemand tips om zelf toch ook terug beter te slapen?
Ik heb dit ook na de voeding van 3/4uur. Lig je dan over vanalles en nog wat te denken?
Ik vermoed dat het terug gaan werken me hier onbewust ook wel bezig houdt. Ik heb dit weekend een Moonbird aangeschaft en hoop dat dit me gaat helpen sneller terug in slaap te vallen.
Herkenbaar… frustrerend he!Mijn zoontje begint vaak 15-30min voor hij echt wakker is voor een voeding al geluidjes te maken waar ik al wakker van word. Dan lig ik te wachten tot de voeding.. heb een app met meditatie/ontspanningsoefeningen die ik ga luisteren als het verder slapen niet wil lukken.
Ik heb het ook, vooral sinds hij in het ziekenhuis is opgenomen. In het begin van de avond slaap ik wel goed, omdat mijn vriend dan meekijkt op de babyfoon. Dus dan pak ik mijn slaap.
Ja hij wordt laat wakker sinds onze kamer helemaal verduisterd is. Hij gaat ook wel pas slapen tussen 22u en 23u 's avonds en meestal rond 9 à 9u30 wakker.
Wat mij trouwens helpt om mijn hoofd wat uit te zetten is nadenken of opschrijven wat er goed is gegaan die dag. Ik pieker meestal over alles waar ik onzeker over ben en lig daar wakker van, dus ik probeer dan juist aan alles te denken wat wel goed gaat.
Ook meditatiemuziek helpt en niet te veel koffie drinken overdag.