7 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op Bieke3001
Een bepaald allergie? Sommige allergieën hebben een verlaten reactie. Missc ...
Ze is pas op ruim 6 maanden met vaste voeding gestart en ik heb zelf een methode waar ik 3/4 dagen hetzelfde geef zodat ze eraan kan wennen ... Op dat vlak is er echt geen houvast 🙁 ze eet ook weinig vaste voeding sommige dagen zelfs niets , is nog maar een paar weken dat ze in totaal 100 gram over een hele dag eet
15 dagen geleden
Reactie op Ann9014
Ze is pas op ruim 6 maanden met vaste voeding gestart en ik heb zelf een me ...
Goh ja sommige allergieën komen ook pas na een aantal keer tot uiting had ik gezien (heb zelf een kindje met enkele allergieën)
Zelf iets anders beginnen eten/gebruiken van verzorgingsproducten of wasverzachter..
Ik noem maar wat op?
Misschien is een soort dagboek bijhouden en kijken of er overeenkomsten zijn de dagen dat ze overgeeft?
15 dagen geleden
Reactie op Bieke3001
Goh ja sommige allergieën komen ook pas na een aantal keer tot uiting had i ...
Heb je dan een test laten doen bij je kindje ? Ik ben altijd heel hard hetzelfde haha dezelfde voeding producten etc ... Zelfs ei enz heeft ze al gehad en goed op gereageerd, geef nog geen groenten van de nachtschade groep omdat die vaak irritatie kunnen geven , maar misschien eerder dan bij mezelf een dagboek bijhouden en dat het door de borstvoeding kan komen dan
15 dagen geleden
Reactie op Ann9014
Heb je dan een test laten doen bij je kindje ? Ik ben altijd heel hard hetz ...
Nee ik heb geen test laten doen maar in overleg op 6 weken met de vroedvrouw een eliminatie gedaan in mijn eigen dieet op basis van verschillende symptomen.
Ik vermoed nu zelf nog een intolerantie maar dat probeer ik met trial en error vast te stellen.en bij te houden in een dagboek
Mijn kindje heeft sowieso een melk allergie en soja gevoeligheid en als ik die dingen vroeger at, had hij er veel last van.
Ik denk dat zo'n dagboek wel zou kunnen helpen. ☺️
15 dagen geleden
Reactie op Bieke3001
Nee ik heb geen test laten doen maar in overleg op 6 weken met de vroedvrou ...
Oke ja ik ken zo'n dingen wel maar ga er dan vanuit dat je de eerste maanden er dan toch ook last van moet hebben... Vind het super gek vorige keer was het ook echt een virus maar lijkt me absurd dat die zo frequent zo'n virus heeft (en niemand anders in huis!)