10 Reacties
één jaar geleden
Waar ligt je placenta? Ligt die vanvoor kan t nog tot na 20 weken duren. Ook zo voor als t een eerste zwangerschap is, ik voelde mn eerste met voorliggende placenta pas met 24 weken
één jaar geleden
Reactie op lolla
Nee ligt achterkant klein stukje zij kant
T kan wel zijn dat je t gewoon niet herkent, t voelt soms heel licht maar, gelijk een scheetje of iets da poft precies. T is ook nog vroeg om echt duidelijk iets te voelen. Nie ongerust maken 😘
één jaar geleden
Jammer dat gynae dat zei want ik ging langs maandag op bijna 17 weken en ze zei dat het heel normaal is nog niets te voelen ☺️
één jaar geleden
Ik ben voor het eerst zwanger en voelde al wel iets met 15-16 weken. Voelde een beetje als belletjes of plopjes, of vlinders. Nu 18 weken en voelt het echt veel duidelijker als bewegingen, en ook vaak aan een bepaalde kant. Maar soms als ik druk aan het werk ben dan valt het me ook niet op, en heb soms ook een paar dagen gehad dat ik nauwelijks iets voelde. Terwijl de baby die dagen waarschijnlijk gewoon veel aan het bewegen was.
Dus zou me er niet te druk over maken, komt vanzelf wel!
één jaar geleden
Echt jammer dat je gynaecoloog dat zei. Het is toch bij elke zwangerschap anders.. Als de echo zelf goed was en je je verder goed voelt, zou ik me er geen zorgen over maken. Jammer dat de gynaecoloog je ongerust heeft gemaakt ❤️