13 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb gewacht tot hij alleen kon zitten. Nu kan hij stabiel zitten in de kinderwagen anders had hij geen evenwicht. Tip: dus zodra dat je kleine zelfstandig kan zitten zou ik die meteen al in de winkelwagen zetten.

茅茅n maand geleden

Wij doen altijd draagzak in de winkel vanaf ze kan zitten zit ze erin maar neem ik de draagzak ookmee want als ze ineens gepakt wil worden heb je nog handen vrij

茅茅n maand geleden

Hier ook vanaf hij goed kon zitten. Wel een tip: neem ontsmettende doekjes mee, want mijn zoontje bijt dus altijd op de winkelwagen en ik ben echt niet super streng op hygi毛ne,maar winkelwagentjes kunnen echt wel veel bacteri毛n bevatten 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op TessahS

Hier ook vanaf hij goed kon zitten. Wel een tip: neem ontsmettende doekjes ...
Ik heb zo een winkelwagenhoesje gekocht, daar hangen ook speelgoedjes aan. Dit vond hij geweldig.

茅茅n maand geleden

Wat bedoelen jullie met goed zitten? Want hij zit best goed, hoef hem in principe niet meer vast te houden als hij zit maar soms kukelt hij toch naar voren of achter. En zelf gaan zitten zeg maar kan hij ook niet, dus van lig naar zit. Is dit voldoende dan?

茅茅n maand geleden

Reactie op Tily20

Wat bedoelen jullie met goed zitten? Want hij zit best goed, hoef hem in pr ...
Ik bedoel dat hij echt zijn rug goed recht houdt en niet meer inzakt. Als hij nog omvalt zou ik nog even wachten!

茅茅n maand geleden

Winkelen doe ik altijd met de draagzak 馃檪.

茅茅n maand geleden

Reactie op Ranioush

Ik heb zo een winkelwagenhoesje gekocht, daar hangen ook speelgoedjes aan. ...
Waar heb je dat gekocht?

茅茅n maand geleden

Reactie op Heleensa

Waar heb je dat gekocht?
Ik heb die van shein gekocht

茅茅n maand geleden

Reactie op Heleensa

Waar heb je dat gekocht?
Deze

茅茅n maand geleden

Hier vorige week geprobeerd en ging best goed. Hij wou hem wel vaak omdraaien 馃槢

茅茅n maand geleden

Reactie op Ranioush

Deze
Heb em ook besteld!