8 Reacties

5 maanden geleden

Bij ons valt ze in de auto dan snel in slaap. Als we ergens zijn en ze wordt moe, wieg ik ze in slaap en leg ik ze nadien (afhankelijk waar we zijn) in de reiswieg ofwel in de draagzak. Witte ruis zet ik in beide gevallen op zodat ze “rustiger” kan slapen.

5 maanden geleden

Reactie op XAshX

Bij ons valt ze in de auto dan snel in slaap. Als we ergens zijn en ze word ...
Maar stel je loopt in de stad ofzo? Bij familie gsst dat nog

5 maanden geleden

Draagzak als we onderweg zijn en als het aan een terrasje is heb ik geen zin om te wiegen dus dan voed ik ze inslaap

5 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Maar stel je loopt in de stad ofzo? Bij familie gsst dat nog
Op restaurant hebben we dat paar weken geleden ook zo gedaan. Dan zitten we uiteraard ook wat het wat gemakkelijker maakt. ☺️ Maar probeer ze dan steeds al wiegend in slaap te krijgen en als ze daarbij begint te wenen/krijsen, dan is dat zo. Niet iedereen kan daar even goed tegen, maar da’s dan hun probleem. ☺️

5 maanden geleden

Wij doen het dan ook met dutjes in de auto en buggy. Wij nemen altijd de draagzak mee mocht hij niet in slaap vallen in de maxi-cosi. En slaapt hij niet is dat ook oké (we hebben het losgelaten). Ons voordeel is wel dat Rune happy baby blijft ook al is hij doodmoe. Vanzelf in slaap vallen lukt bijna niet. Gisteren zijn we naar Gent geweest en hij sliep 2x 20 minuten in de hele namiddag. Daar waren we blij mee 🙈

5 maanden geleden

Wij hebben dat eigenlijk nooit, David huilt alleen thuis 😂 meestal nemen we wel de draagzak mee, maar tegenwoordig zit hij vaak graag op schoot. Of anders een beetje met hem rondwandelen en zingen.

5 maanden geleden

Onze dochter is rustiger op straat als thuis en makkelijker in slaap te krijgen 🫣😅. In de wieg van de buggy slaapt ze eigenlijk heel snel met haar muziekbeer of ze kijkt in het rond en speelt met de speeltjes aan haar wieg. De auto is hier dan even wat lastiger, daar heeft ze het momenteel niet zo voor en is het vaak gehuil.

5 maanden geleden

Ik wieg hem eender waar in slaap dan.. We probeerden eerst om het zo te plannen dat hij dutjes kon doen in auto of buggy maar tegenwoordig slaapt hij daar ook niet meer in dus dat plan laten we even los 😅.