Dag mama’s,
Ons zoontje is nu 15 weken, sinds een goeie week wordt hij 3x per nacht wakker. (Vannacht zelfs letterlijk om de 2u, dus ik ben nu om 4.30u al 3x wakker geworden voor een fles) Hiervoor sliep hij sinds hij 8/9 weken oud was blokjes van 5/6u door in zijn eerste slaap, dus 1x wakker worden dan ‘s nachts. Ik ben ook sinds een week terug aan het werken, dus dit is slopend🫠 ik las dat dit kan liggen aan de 4 maanden regressie? Ik ben vooral bang dat het een gewoonte is aan het worden om opnieuw zoveel wakker te worden en gevoed te worden. Jack gaat rond 19/19.30u slapen, ook sinds die week, hij geeft zelf aan dat hij moe is en dat het tijd is voor zijn grote slaap. overdag zijn ook rampen soms, van een vrolijke baby naar de soms donderwolk. Iemand tips om hiermee om te gaan, hoe lang dit duurt, etc? En voor de dames dat zeggen, papa opstaan ‘s nachts, de afspraak is op zaterdagnacht/zondagochtend dat het zijn nacht is, hij is zelfstandig en heeft een zware job. Dus in de week wil ik dit niet verlangen van hem 😊 schoonmama past bij ons thuis op hem, dus hij gaat niet naar de crèche, van die verandering is hij wel gespaard gebleven momenteel.
Groetjes, een vermoeide mama 😴