6 Reacties
één maand geleden
Ons kindje heeft ook zijn eigen sluiptechniek: linkerarm naar voor, en met rechterarm zich afduwen. Zo komt hij supersnel vooruit 😃 beweegt dus ook asymmetrisch. Zijn ene been "sleept" hij dan mee. Hij is nu ook 11 maanden en sinds een tweetal weken kruipt hij nu ook op handen en knieën. Dat kwam echt uit het niets 😃 nu wisselt hij het sluipen en kruipen af. Sommige kindjes gaan nooit kruipen, sluipen is helemaal prima! Zolang K&G zich geen zorgen maakt, moet jij dat ook niet doen! Ik zou zeker nog afwachten om naar osteopaat of kiné te gaan. Tenzij je je erg zorgen maakt, volg je gevoel.
één maand geleden
Hey! Mijn dochtertje van bijna 11 maanden kruipt al een maand asymmetrisch. Ik heb er geen slecht gevoel bij maar heb toch een afspraak gemaakt bij de kine. Kan er donderdag naar toe gaan. Aan de telefoon zei de kine dat dat wel vrij veel voorkomt en normaal is, maar dat je moet opletten naar de andere kant van het lichaam als die meewerkt of niet.
één maand geleden
Reactie op Sophie_vc
Ons kindje heeft ook zijn eigen sluiptechniek: linkerarm naar voor, en met ...
Stella doet exact hetzelfde 🙈
En ze gaat ook snel vooruit amai!
één maand geleden
Hier ook een sluiper. Zit soms effe op handen en knietjes maar valt dan terug plat. We hebben ook een tamelijk gladde vloer. Maar een 2 tal weken het rechtstaan en rechttrekken ontdekt. Dus het kan even goed zijn , dat hij gewoon blijft sluipen en daarna het stappen direct aanleert. Al veel gehoort dat kindjes kruipen overslaan of sluipen.. maar waar er totaal niet aan de hand is. 🤗