15 Reacties

7 maanden geleden

Heb dit nu op 7 weken!

7 maanden geleden

Ik had dit ook op 7 weken en nu is hij 10 weken en identiek hetzelfde terug! Hij had enorm veel en nu weer minder. Ik denk dat hij in een sprongetje zit, hij is hangerig, humeurig, slecht slapen,...

7 maanden geleden

Ik dacht dezelfde topic te zetten deze nacht.

7 maanden geleden

Is er een sprong rond 10 weken? Dat zou mss wel een verklaring kunnen zijn 🙈

7 maanden geleden

Hier hetzelfde, minder eten en heel humeurig. Ik krijg hem niet makkelijk kalm. Ik dacht ook dat er geen sprongetje was rond de 10 weken ?

7 maanden geleden

Sprong 2 😅 je kan dit mooi volgen op de Oei, ik groei - app

7 maanden geleden

Reactie op Roby2104

Sprong 2 😅 je kan dit mooi volgen op de Oei, ik groei - app
Is deze betalend?

7 maanden geleden

Reactie op Tily20

Is deze betalend?
Is betalend ja maar wel de moeite!

7 maanden geleden

Sprong 2 is van 8 tot 10 weken, meestal drinken ze tijdens het sprongetje meer, dus dan lijkt het daarna alsof ze minder drinken maar dat valt dus mee! Ik zou me er geen zorgen over maken als hij aan zijn volume komt wat hij nodig heeft ☺️

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Sprong 2 is van 8 tot 10 weken, meestal drinken ze tijdens het sprongetje m ...
Jij bent ook altijd goed mee he! Ik focus mij nu al 2 dagen op voldoende slapen overdag en het werkt wel.

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Jij bent ook altijd goed mee he! Ik focus mij nu al 2 dagen op voldoende s ...
Haha ik ben echt een nerd en een boekenwurm ☺️ gelukkig is mijn vriend meer een intuïtief gevoelsmens, want ik kan alles ook wel echt heel erg overdenken.

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Haha ik ben echt een nerd en een boekenwurm ☺️ gelukkig is mijn vriend meer ...
Ja overdenken doe ik ook enorm! Ik heb nu wel de boeken tweedehands gekocht. Je kan zo mee rekenen, aanduiden, rustig lezen... ik denk wel dat de app ook heel gemakkelijk is!

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja overdenken doe ik ook enorm! Ik heb nu wel de boeken tweedehands gekocht ...
Ik werk in een boekhandel dus heb korting 😁 maar ik zou echt wat meer op mijn gevoel moeten vertrouwen en wat minder informatie moeten zoeken haha.

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik werk in een boekhandel dus heb korting 😁 maar ik zou echt wat meer op m ...
Combinatie mss

7 maanden geleden

Hier zijn er nu ook soms zo een dagen dat hij minder drinkt. Ik voed nu terug wat langer en biedt het hem langer aan zijn flesje. Hie gaat het nu?