14 Reacties

één maand geleden

Onze dochter al een maand niet meer. Ze blijft ervan terug geven, dus vermoed dat ze er een beetje een aversie tegen heeft nu. Ik zorg dat ze op andere manieren genoeg eiwitten en vocht binnen krijgt en maak me er verder niet te druk in

één maand geleden

Bij ons idem. Mijn meisje is 10 maand en haar avondfles gaat ook moeizaam. Ze drinkt wel een beetje maar niet meer zoals voordien

één maand geleden

Hoeveel voedingen heeft ze nog op een dag?

één maand geleden

2 flessen drinkt hij. Om 7 en om 19.30 Eet voor de rest mee van tafel. Heeft gisteren voor het eerst geen avondfles gehad en slaapt nu nog. Voor het eerst in tijden slaapt hij door 🥲😂

één maand geleden

Reactie op eajk

2 flessen drinkt hij. Om 7 en om 19.30 Eet voor de rest mee van tafel. Hee ...
Hier ging de avondfles moeilijk als we ze 5 voedingen gaven. Dus nu krijgt ze tussen haar fruit en laatste pap een klein tussendoortje. Eet nog niet mee van tafel hier. Misschien een fase van minder eten en komt dat nog terug ?

één maand geleden

Hoeveel ml melk drinken jullie kindjes nog op een dag?

één maand geleden

Noud niet veel.. In de ochtend een fles van 210-7 En af en toe in de nacht nog maar dat is zelden. Probeer dit te vermijden 😬

één maand geleden

Reactie op Sanya Genijn

In de ochtend 240ml en in de avond 240ml. Wil voor de rest nog niets anders drinken.

één maand geleden

Reactie op Tiffany_N

In de ochtend 240ml en in de avond 240ml. Wil voor de rest nog niets anders ...
Liam zou denk ik ook ‘toekomen’ met enkel een ochtend en avondfles (210+7), maar ik heb bang dat dar te weinig is 🙈

één maand geleden

Hier om 7u 200cc + 1 boterham 17u 130cc +1 boterham 19u15 170cc Meer krijgt ze niet savonds omdat ze zich overeet en snachts gaat overgeven. Ze slaapt door, dus het is in principe voldoende. Om 11u15 groentjes en om 15u fruit.

één maand geleden

Reactie op Sanya Genijn

Tussen de 600 en 700ml nog..

één maand geleden

Reactie op Sanya Genijn

Hier echt niet veel. ‘s morgens 210 + 7 maar die drinkt ze niet altijd leeg en ‘s avonds krijgt ze ook 210 + 7 maar die wil ze de laatste tijd gewoon niet meer. Als ze 100 ml drinkt is het veel. Vanavond weer een poging en ze heeft 10 ml gedronken. Ze eet wel goed groentenpap, rond 14u30-15u fruit en dan rond 17u-17u30 nog boke. Misschien geef ik het boke beter niet?

één maand geleden

Hier nog tussen de 500 en 700 ml, hoewel hij de avondfles de laatste dagen ook maar half opdrinkt.

één maand geleden

Hier tussen 500 en soms tot 700 ml ook, de fles s avonds begint moeilijk te worden omdat hij om 18 u meestal wel zijn boterham opeet en krijgt dan nu eens een eitje om te eten erbij, wat komkommer. Hij gaat dan meestal tussen half 7 en 7 slapen en ja dus weinig melk dan