14 Reacties
één maand geleden
Onze dochter al een maand niet meer. Ze blijft ervan terug geven, dus vermoed dat ze er een beetje een aversie tegen heeft nu. Ik zorg dat ze op andere manieren genoeg eiwitten en vocht binnen krijgt en maak me er verder niet te druk in
één maand geleden
Reactie op eajk
2 flessen drinkt hij. Om 7 en om 19.30
Eet voor de rest mee van tafel.
Hee ...
Hier ging de avondfles moeilijk als we ze 5 voedingen gaven. Dus nu krijgt ze tussen haar fruit en laatste pap een klein tussendoortje. Eet nog niet mee van tafel hier. Misschien een fase van minder eten en komt dat nog terug ?
één maand geleden
Reactie op Tiffany_N
In de ochtend 240ml en in de avond 240ml. Wil voor de rest nog niets anders ...
Liam zou denk ik ook ‘toekomen’ met enkel een ochtend en avondfles (210+7), maar ik heb bang dat dar te weinig is 🙈
één maand geleden
Reactie op Sanya Genijn
Hoeveel ml melk drinken jullie kindjes nog op een dag?
Tussen de 600 en 700ml nog..
één maand geleden
Reactie op Sanya Genijn
Hoeveel ml melk drinken jullie kindjes nog op een dag?
Hier echt niet veel.
‘s morgens 210 + 7 maar die drinkt ze niet altijd leeg en ‘s avonds krijgt ze ook 210 + 7 maar die wil ze de laatste tijd gewoon niet meer. Als ze 100 ml drinkt is het veel. Vanavond weer een poging en ze heeft 10 ml gedronken. Ze eet wel goed groentenpap, rond 14u30-15u fruit en dan rond 17u-17u30 nog boke. Misschien geef ik het boke beter niet?
MOD
één maand geleden
Hier tussen 500 en soms tot 700 ml ook, de fles s avonds begint moeilijk te worden omdat hij om 18 u meestal wel zijn boterham opeet en krijgt dan nu eens een eitje om te eten erbij, wat komkommer. Hij gaat dan meestal tussen half 7 en 7 slapen en ja dus weinig melk dan