Wij hebben in onze maxi cosi een slaapzakje waar ons zoontje in ligt. De laatste tijd weent hij steeds als hij hierin moet of in de auto gezet wordt. Ik vermoed dat hij het te warm heeft met de slaapzak erin. Iemand hier ervaringen mee of andere ervaringen waarom hij zou Wenen in de auto of in de maxi cosi?
Wij hebben zo een voetenzak van Koeka en merk de laatste week ook dat het te warm is, ik leg het open en leg het op hem als het fris is. Maar 't is wsl tijd om het eruit te halen 😊
Valt hij in slaap als jullie rijden? Ons kindje kan soms ook huilen bij vertrek. Het kan dat hij er gewoon niet graag in zit, misschien omdat hij jullie niet kan zien?
Ik las ergens dat dit inderdaad de leeftijd kan zijn dat ze autorijden niet meer zo leuk kunnen gaan vinden 😬 hopelijk is dat het niet!
Ik vond de koeka voetenzak afgelopen week ook te warm.
Wij hebben zo een voetenzak van Koeka en merk de laatste week ook dat het t ...
Uiteindelijk valt hij in slaap. Als ik erbij ga zitten en even zijn tut vasthoud ofzo valt hij in slaap. Soms ook vanzelf maar is niet altijd hetzelfde…
Uiteindelijk valt hij in slaap. Als ik erbij ga zitten en even zijn tut vas ...
Meer kan je niet doen :)
Heb hier ook al een paar autoritje met krijsende baby gehad... Nu is't ook beter. Ook bij vertrek. Denk het ook dat hij het wat begint door te hebben wat komt.
Ik heb gisteren voor het eerst een speeltje aan de maxi-cosi gehangen, vond hij leuk! Wel nog niet tijdens het rijden geprobeerd.