8 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben zo een voetenzak van Koeka en merk de laatste week ook dat het te warm is, ik leg het open en leg het op hem als het fris is. Maar 't is wsl tijd om het eruit te halen 😊 Valt hij in slaap als jullie rijden? Ons kindje kan soms ook huilen bij vertrek. Het kan dat hij er gewoon niet graag in zit, misschien omdat hij jullie niet kan zien?

7 maanden geleden

Ik las ergens dat dit inderdaad de leeftijd kan zijn dat ze autorijden niet meer zo leuk kunnen gaan vinden 😬 hopelijk is dat het niet! Ik vond de koeka voetenzak afgelopen week ook te warm.

7 maanden geleden

Hier weent hij ook regelmatig als we hem er in leggen, maar eens in de auto is het wel altijd over. Weet ook niet goed waarom.

7 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Wij hebben zo een voetenzak van Koeka en merk de laatste week ook dat het t ...
Uiteindelijk valt hij in slaap. Als ik erbij ga zitten en even zijn tut vasthoud ofzo valt hij in slaap. Soms ook vanzelf maar is niet altijd hetzelfde…

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik las ergens dat dit inderdaad de leeftijd kan zijn dat ze autorijden niet ...
Mijn god, mag hopen van niet haha!! We gaan veel weg dus dat zou niet handig zijn.

7 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Hier weent hij ook regelmatig als we hem er in leggen, maar eens in de auto ...
Snel naar de auto rennen haha! Hier gaat hij altijd lachen als we hem in de maxi cosi doen, ik denk dat hij weet wat er gaat komen.

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Snel naar de auto rennen haha! Hier gaat hij altijd lachen als we hem in de ...
Hahaha 😂

7 maanden geleden

Reactie op Chelchris

Uiteindelijk valt hij in slaap. Als ik erbij ga zitten en even zijn tut vas ...
Meer kan je niet doen :) Heb hier ook al een paar autoritje met krijsende baby gehad... Nu is't ook beter. Ook bij vertrek. Denk het ook dat hij het wat begint door te hebben wat komt. Ik heb gisteren voor het eerst een speeltje aan de maxi-cosi gehangen, vond hij leuk! Wel nog niet tijdens het rijden geprobeerd.