8 Reacties

één maand geleden

Bedoel je met drinken water of flesvoeding? Het is eng he, als ze koorts hebben en weinig drinken. Misschien kan je een washandje nat maken zodat ze daarop kan zuigen. Of eventueel vruchtensap of roosvicee/diksap verdunnen met water als ze dat lekkerder vindt.

één maand geleden

Reactie op TessahS

Bedoel je met drinken water of flesvoeding? Het is eng he, als ze koorts he ...
Flesvoeding ja ga morgen of vannacht eens proberen wand wil natuurlijk niet dat ze uit droog daar heb ik heel erge bang voor

één maand geleden

Hey, als bij ons het eten slecht gaat, gaat het drinken wel meestal goed.. mijn dochtertje drinkt water uit een beker met een rietje waar ze aan moet zuigen en sinds dien gaat water drinken veeel beter, ze vind het interessant (iets anders buiten de fles).

één maand geleden

Is het al wat beter ondertussen?

één maand geleden

Reactie op TessahS

Is het al wat beter ondertussen?
Geef nu 90 ml +3 scheppen en die drinkt ze toch al leeg en bij 2 heeft ze bij gevraagt Fruitpap was op Haar middag maar voor de helft maar heb ze fles bij gegeven en dronk ze gelukkig leeg ook 90+ 3 en nu Ben ik eens benieuwd wat ze straks nog ga drinken Maar tis inderdaad al beetje beter ondertussen maakt wel nog koorts kinderarst zei infectie En omdat ze terug aan het hoesten was dacht de kinderarst aan scheurtje in de maag 😪 8 januari moet ze in dagopnamen en Dan weten we meer

één maand geleden

Reactie op anoes90

Geef nu 90 ml +3 scheppen en die drinkt ze toch al leeg en bij 2 heeft ze b ...
Och.... Wat zielig! Hopelijk wel wat meer gerustgesteld nu om te overbruggen tot 8 januari? Is wel nog lang... Veel courage!

één maand geleden

Reactie op Sophie_vc

Och.... Wat zielig! Hopelijk wel wat meer gerustgesteld nu om te overbrugge ...
Ja inderdaad vind ook Lang maar Ben al blij dat ze haar eindelijk gaan nakijken ze sukkelt er al zo Lang mee

één maand geleden

Al een beetje beter?