19 Reacties

18 dagen geleden

Mss eens kijken of je tijdens die periode ook geplande me time: koffietje, lange douche, boek meebrengen... hier wordt ons zoontje volgende week even onder verdoving gebracht voor buisjes. Hij heeft 4 weken koorts gemaakt, slecht slapen en al constant ziek van september

17 dagen geleden

Dat alles goed mag verlopen voor allebei jullie kindjes ❤️‍🩹 Na twee weken al naar huis... Dat lijkt me zo snel na zo een zware ingreep. Maar misschien maar best dat ze thuis in alle rust verder kan herstellen.

17 dagen geleden

Veel moed voor jullie, moet heel spannend zijn als ouders. En een spoedig herstel gewenst voor jullie dochtertje ❤️‍🩹

17 dagen geleden

Spoedig herstel❤️

17 dagen geleden

Dat moet heel eng zijn, hopelijk gaat de operatie vlot en herstelt ze snel ❤️

17 dagen geleden

Oh wat zwaar voor jullie😔 ik geloof erin dat alles terug goed zal komen!❤️ laat je weten hoe het gaat met je dochtertje?

17 dagen geleden

De operatie is gelukt, maar momenteel houden ze haar in slaap om haar hart te laten rusten, en is ze nog geïntubeerd. Momenteel heeft ze een uitwendige pacemaker maar de dokters kunnen nog niet zeggen of dit tijdelijk of permanent zal zijn. Ze hebben haar armen ook vastgebonden aan haar bed om te vermijden dat ze aan draden begint te trekken als ze wakker wordt. Afwachten wat dat gaat geven...

17 dagen geleden

Reactie op Verhassi

De operatie is gelukt, maar momenteel houden ze haar in slaap om haar hart ...
Oh dat moet zo hartverscheurend zijn 😔 hopelijk kunnen jullie je kleintje snel terug knuffelen, vertroetelen en dichtbij houden. Dapper meisje, dappere ouders! Veel moed en veel warmte gewenst!

16 dagen geleden

Wat moet dit heftig zijn voor jullie. Hopelijk een mooi en vlot herstel. En als alle draden, kabels.... weg zijn terug lekker knuffelen met elkaar.

16 dagen geleden

Veel moed! Spoedig herstel ❤️‍🩹

16 dagen geleden

Heel heftig. Hoe was jullie eerste nacht? ❤️‍🩹

16 dagen geleden

Heel veel sterkte gewenst! Wat een sterke meid!🥺👏

16 dagen geleden

Hopelijk gaat alles goed😘

16 dagen geleden

Reactie op Sophie_vc

Heel heftig. Hoe was jullie eerste nacht? ❤️‍🩹
Redelijk goed. Ze is een paar keer wakker geworden, maar viel telkens snel in slaap als ze haar tut kreeg. Ondertussen klopt haar hart zelfstandig en ademt ze ook zelfstandig.

16 dagen geleden

Reactie op Verhassi

Redelijk goed. Ze is een paar keer wakker geworden, maar viel telkens snel ...
Wat goed nieuws! Trots op haar!

15 dagen geleden

Oooh wat heftig om mee te maken op zo een jonge leeftijd! Mag ik vragen wat de reden van de ingreep is? Hopelijk verloopt alles daar goed en herstelt ze snel. Jullie liefde en aanwezigheid zal haar veel doen 🤗 denk vooral ook eens even aan jezelf zoals hierboven al gezegd is. 2 weken in het ziekenhuis is niet niets.

15 dagen geleden

Reactie op Tiffany_N

Oooh wat heftig om mee te maken op zo een jonge leeftijd! Mag ik vragen wat ...
Lize haar hartkleppen waren misvormd en ze had een gaatje tussen de voorkamers en tussen de kamers (AVSD) door een genetische afwijking die ze blijkbaar van mij geërfd heeft (dit hebben we pas 8 maand geleden ontdekt).

15 dagen geleden

Reactie op Verhassi

Lize haar hartkleppen waren misvormd en ze had een gaatje tussen de voorkam ...
Dat moet geen fijn nieuws geweest zijn! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig zoveel in de medische wereld he. Hopelijk gaan jullie een goede nacht tegemoed 🤞.

15 dagen geleden

Reactie op Verhassi

De operatie is gelukt, maar momenteel houden ze haar in slaap om haar hart ...
Met tranen in mijn ogen voor die foto ,veel veel beterschap! Hou ons op de hoogte! Lukt het wat voor je om te rusten? 💜