19 Reacties
MOD
18 dagen geleden
Mss eens kijken of je tijdens die periode ook geplande me time: koffietje, lange douche, boek meebrengen... hier wordt ons zoontje volgende week even onder verdoving gebracht voor buisjes. Hij heeft 4 weken koorts gemaakt, slecht slapen en al constant ziek van september
17 dagen geleden
Oh wat zwaar voor jullie😔 ik geloof erin dat alles terug goed zal komen!❤️ laat je weten hoe het gaat met je dochtertje?
17 dagen geleden
De operatie is gelukt, maar momenteel houden ze haar in slaap om haar hart te laten rusten, en is ze nog geïntubeerd. Momenteel heeft ze een uitwendige pacemaker maar de dokters kunnen nog niet zeggen of dit tijdelijk of permanent zal zijn. Ze hebben haar armen ook vastgebonden aan haar bed om te vermijden dat ze aan draden begint te trekken als ze wakker wordt. Afwachten wat dat gaat geven...
17 dagen geleden
Reactie op Verhassi
De operatie is gelukt, maar momenteel houden ze haar in slaap om haar hart ...
Oh dat moet zo hartverscheurend zijn 😔 hopelijk kunnen jullie je kleintje snel terug knuffelen, vertroetelen en dichtbij houden. Dapper meisje, dappere ouders! Veel moed en veel warmte gewenst!
15 dagen geleden
Oooh wat heftig om mee te maken op zo een jonge leeftijd! Mag ik vragen wat de reden van de ingreep is? Hopelijk verloopt alles daar goed en herstelt ze snel. Jullie liefde en aanwezigheid zal haar veel doen 🤗 denk vooral ook eens even aan jezelf zoals hierboven al gezegd is. 2 weken in het ziekenhuis is niet niets.
15 dagen geleden
Reactie op Tiffany_N
Oooh wat heftig om mee te maken op zo een jonge leeftijd! Mag ik vragen wat ...
Lize haar hartkleppen waren misvormd en ze had een gaatje tussen de voorkamers en tussen de kamers (AVSD) door een genetische afwijking die ze blijkbaar van mij geërfd heeft (dit hebben we pas 8 maand geleden ontdekt).