Hey allemaal.
Hier ff met Klein vraagje mijn dochtertje nu 6 maanden hoest al maanden zeker 3 maanden iedere ochtend als ze wakker is. En das begonnen na dat ze een virus heeft gehad. Al Paar keer dokter geweest en die zegt longen zuiver en zegt dat weken Kan aanhouden. En stuurt mij Dan door.
Maar die weken zijn nu al maanden en soms vind ik het maar raar. Ga volgende week eens andere dokter kijken wat die zegt. Maar zijn er hier nog mama's die dit herkennen. Ik vind maar raar dat ze die hoest maar niet kwijt geraakt
Ik zou persoonlijk naar je kinderarts gaan. Uit ervaring ben ik ook al meerdere keren bij de dokter geweest en uiteindelijk bij de kinderarts op aanraden van mijn vroedvrouw en mijn zoontje heeft toen een nacht in het ziekenhuis moeten slapen.
Ik zou dit ook zeker laten nakijken door een kinderarts.
Kan toch ook wat meerdere oorzaken hebben.
Waarschijnlijk zal het niks zijn maar je weet nooit.
Maar dochtertje van men vrIendin had dit ook bleef ook hoesten en vonden niks. Ze moest toen gecontroleerd worden op muco.
Hier ook eentje dat af en toe hoest en vooral last heeft van een verstopte ...
Ja morgen ga ik nog eens huisdokter en als daar niks uitkomt ga ik volgende week kinderarst wand ze hoest zich echt wakker smorgens nooit niet uitgeslapen valt na haar fles terug inslaap en slaapt Dan zeker nog 2 uur verder. Voor ze dit niet had sliep ze altijd 11 uur nu mag ik blij zijn als het er 8 uur zijn
Bij ons op school was er in de kleuterklas in mei juni ook zo een virus je en alle kinderen hebben weken aan.een stuk zitten hoesten ook wanneer ze eigenlijk al genezen waren
Bij ons op school was er in de kleuterklas in mei juni ook zo een virus je ...
Ja was bij mijn dochtertje ook zo zat nog vol met slijmpjes die ze niet opgehoest kreeg. Nu Ben ik sinds vrijdag bezig met aerosol en vandaag sinds maanden hoest ze nog amper wat een opluchting