15 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou persoonlijk naar je kinderarts gaan. Uit ervaring ben ik ook al meerdere keren bij de dokter geweest en uiteindelijk bij de kinderarts op aanraden van mijn vroedvrouw en mijn zoontje heeft toen een nacht in het ziekenhuis moeten slapen.

3 maanden geleden

Ik zou dit ook zeker laten nakijken door een kinderarts. Kan toch ook wat meerdere oorzaken hebben. Waarschijnlijk zal het niks zijn maar je weet nooit. Maar dochtertje van men vrIendin had dit ook bleef ook hoesten en vonden niks. Ze moest toen gecontroleerd worden op muco.

3 maanden geleden

Reactie op Chelchris

Ik zou persoonlijk naar je kinderarts gaan. Uit ervaring ben ik ook al meer ...
En wat kwam eruit? Alles weer ok met je zoontje?

3 maanden geleden

Reactie op TessahS

En wat kwam eruit? Alles weer ok met je zoontje?
Ja gelukkig wel. Hij had corona en daar bovenop nog 2 virussen dus het was even heftig maar uiteindelijk is hij ervan af geraakt!

3 maanden geleden

Bedankt voor de info ga morgen eens bellen voor een afspraak

3 maanden geleden

Hier ook eentje dat af en toe hoest en vooral last heeft van een verstopte neus. Ben ook aan het denken om toch eens langs te gaan bij de huisarts.

3 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Hier ook eentje dat af en toe hoest en vooral last heeft van een verstopte ...
Ja morgen ga ik nog eens huisdokter en als daar niks uitkomt ga ik volgende week kinderarst wand ze hoest zich echt wakker smorgens nooit niet uitgeslapen valt na haar fles terug inslaap en slaapt Dan zeker nog 2 uur verder. Voor ze dit niet had sliep ze altijd 11 uur nu mag ik blij zijn als het er 8 uur zijn

2 maanden geleden

Intussen al beter?

2 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Intussen al beter?
Had een hoestsiroop grkregen en ging beter maar sinds deze nacht weer pak slechter van 3u45 tot 8 uur onophoudend hoesten dus straks weer na de dokter

2 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Intussen al beter?
Moet gaan arosolen ze zit met slijmpjes waar ze maar niet vanaf geraakt Nu maar hopen dat het helpt

2 maanden geleden

Misschien vragen naar een doorverwijzing voor respiratoire kine?

2 maanden geleden

Reactie op 123k

Misschien vragen naar een doorverwijzing voor respiratoire kine?
Ja moest dit niet helpen is dat de volgende stap

2 maanden geleden

Bij ons op school was er in de kleuterklas in mei juni ook zo een virus je en alle kinderen hebben weken aan.een stuk zitten hoesten ook wanneer ze eigenlijk al genezen waren

2 maanden geleden

Update de aerosol slaat aan ze hoest nog amper eindelijk na al.die maanden wat een opluchting

2 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Bij ons op school was er in de kleuterklas in mei juni ook zo een virus je ...
Ja was bij mijn dochtertje ook zo zat nog vol met slijmpjes die ze niet opgehoest kreeg. Nu Ben ik sinds vrijdag bezig met aerosol en vandaag sinds maanden hoest ze nog amper wat een opluchting