7 Reacties

5 maanden geleden

Dat wil zeggen dat hij echt wel voldoende heeft “gegeten” :) Hier slaapt ie door van 22-06.30 Wat ik wel doe is halfuur voor ik ga slapen kolf ik nog eens 20 min en drink ik nog een groot glas water :)

5 maanden geleden

Hier slaapt onze dochter al even door, zolang ze goed groeien is dat helemaal geen probleem! Je borstvoeding zou nu ook al voldoende stabiel moeten zijn om zonder nachtvoeding te kunnen :)

5 maanden geleden

Genieten zou ik zeggen en als je echt zorgen maakt kan je altijd nog een droomvoeding geven voor je zelf gaat slapen .vraag was het van 1 nachtvoeding naar 0 of meerdere nachtvoedingen 😇

5 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Genieten zou ik zeggen en als je echt zorgen maakt kan je altijd nog een dr ...
Dat is geleidelijk aan gegaan. Zijn blokjes slaap werden altijd langer en langer. Dus niet ineens van alles naar niets hoor 😊

5 maanden geleden

Reactie op Sanya Genijn

Dat is geleidelijk aan gegaan. Zijn blokjes slaap werden altijd langer en l ...
Genieten dan zonder twijfel! 😘 Wie weet binnenkort slaap regressie en ga je het doorslapen nog missen 😉

5 maanden geleden

Bij ons ook zo, in de avond drinkt ze relatief veel en daarna slaapt ze de hele nacht door tot 7/8 uur. Groeit goed, is gezond, dus lijkt mij geen probleem :)

5 maanden geleden

Als ik mij niet vergis , is dit belangrijk in de eerste weken, maar bij borstvoeding zou dat eigenlijk een goed teken zijn dat de baby voldaan is dacht ik. Ik zou zeggen geniet maar!