24 Reacties
één jaar geleden
Ik kijk er ook enorm naar uit, maar ik zit nog niet op het punt dat ik niet meer kan wachten. Ik probeer nog een beetje "afscheid" te nemen van het feit dat ons zoontje momenteel een enig kindje is 😅 Kan het moeilijk uitleggen, maar het voelt wat als een hoofdstukje dat wordt afgesloten en ik word er wat emotioneel van
één jaar geleden
Reactie op Mama_anoniem
Ik kijk er ook enorm naar uit, maar ik zit nog niet op het punt dat ik niet ...
Ken dit gevoel toen ik mijn 2 kindje kreeg ondertussen is dit mijn 4 de die komt tegen deze baby er is gaat me laatste kindje naar de instap klasje voor eerst en dat gevoel blijf toch wel pieken maar zeg altijd dat ik deze momenten wel verlang ik heb een dochter van 7 en ik geniet zo van haar ze word zo groot is wel leuk dat ze klein zijn maar die leeftijd van 6-7 vind ik veel leuker ze kunnen zo goed uitleggen wat ze willen me dochter van 5-7 die kijken er zo naar uit om te helpen met de baby 😍
één jaar geleden
Reactie op garnaaltjee
Hier 7februari🩵
Zo'n duidelijke 3D 😍 ons meisje kruipt altijd weg 😂
één jaar geleden
Reactie op lolla
Ken dit gevoel toen ik mijn 2 kindje kreeg ondertussen is dit mijn 4 de die ...
Dat snap ik ook wel. Ik merk nu al hoeveel fijner ik het vind dat ik een béétje kan communiceren nu ons zoontje bijna 2 is. Kan me voorstellen dat het op een oudere leeftijd vlotter gaat ☺️
één jaar geleden
Reactie op Mama_anoniem
Zo'n duidelijke 3D 😍 ons meisje kruipt altijd weg 😂
Oo spijtig vond ok wel heel duidelijk 😍
één jaar geleden
Reactie op garnaaltjee
Omg, uw gebruiksnaam valt me ook nu pas op. Da's de projectnaam van ons tweede kindje 😂
één jaar geleden
Reactie op garnaaltjee
We hadden trouwens wel mooie eerste 3D-echo's op 12 en 16 weken, hoor. Dus we mogen ni klagen ☺️
één jaar geleden
Reactie op Mama_anoniem
Omg, uw gebruiksnaam valt me ook nu pas op. Da's de projectnaam van ons twe ...
😅moest daar direkt aan denken toen ik het zag de 1 keer
één jaar geleden
Reactie op Mama_anoniem
Ik kijk er ook enorm naar uit, maar ik zit nog niet op het punt dat ik niet ...
Ik heb net hetzelfde gevoel! Er gaat zoveel veranderen en de dynamiek gaat weer helemaal anders en terug zoeken zijn.
Ook dat komt weer goed.
Maar er zal sowieso een schuldgevoel zijn. Zeker als ik in het ziekenhuis ga liggen na m’n bevalling als ons zoontje 2 wordt.
Weet niet of m’n mamahartje dat aankan. 🥹
één jaar geleden
Reactie op Tojaaaa
Ik heb net hetzelfde gevoel! Er gaat zoveel veranderen en de dynamiek gaat ...
Oh, ocharme, daar zou m'n moederhart het ook moeilijk mee hebben. Maar wie weet timet jullie tweede het wel net iets vroeger of later. En hoe dan ook: het feit dat je je daarover zorgen maakt, maakt je al een fantastische mama! Daarnaast heeft ons kindje (wordt 2 binnen een maand) bv. nog vanalles niet echt door, waaronder de Sint en verjaren enzo. Vermoedelijk ga jij het je meer aantrekken dan hij zelf
één jaar geleden
Reactie op Mama_anoniem
We hadden trouwens wel mooie eerste 3D-echo's op 12 en 16 weken, hoor. Dus ...
Dit is wel heel vroeg op 12 en of 16 weken? Een 3D echo. Ik weet wel dat de gynaecoloog tegen me had gezegd dat je het mag doen vanaf 25 tot 33 weken, later mag dan niet meer en vroeger geen duidelijke beeld te krijgen is.
één jaar geleden
Reactie op faartje96
Dit is wel heel vroeg op 12 en of 16 weken? Een 3D echo. Ik weet wel dat de ...
Bij ons eerste kindje ook al op 12 weken, hoor. Qua straling niet anders dan een gewone echo. Heeft je gynaecoloog ook gezegd waarom het niet zou mogen?
Ik heb een super strenge en voorzichtige gynaecoloog, dus zou het vreemd vinden dat ze iets doet wat niet mag. Veel gynaecologen laten bv. de hartslag niet alleen zien, maar ook horen bij een eerste echo. Dat doet de mijne niet, omdat die straling te fel is. Pas vanaf 12 weken
één jaar geleden
Reactie op faartje96
Dit is wel heel vroeg op 12 en of 16 weken? Een 3D echo. Ik weet wel dat de ...
Ik lees trouwens wel -en weet ik ook van bij ons eerste kindje- dat het vanaf 33 weken meestal niet meer gebeurt, omdat je dan geen duidelijk beeld meer kan krijgen van het gezichtje. De meeste baby's zijn dan ingedaald
één jaar geleden
Reactie op Mama_anoniem
Oh, ocharme, daar zou m'n moederhart het ook moeilijk mee hebben. Maar wie ...
Wat lief van je! ❤️
Jaha, wie weet hè. Dat maakt het ergens zo spannend. Maar ik zal me er inderdaad meer zorgen om maken dan hijzelf.
Hier is er ook nog geen besef. Hij geeft wel kusjes op de buik en zegt “dada baby of aai baby”. Maar hij legt ook een link met mijn grotere borsten en de baby. Hij zegt dan ook tegen mijn borsten “dada baby” 😂 En hij wijst ook naar zijn buik en zegt “baby buik”.
Dus echt totaal geen besef, maar wel heel schattig 🥰
één jaar geleden
Reactie op Tojaaaa
Wat lief van je! ❤️
Jaha, wie weet hè. Dat maakt het ergens zo spannend. M ...
Heel herkenbaar wat je zegt 😅
één jaar geleden
Reactie op Mama_anoniem
Bij ons eerste kindje ook al op 12 weken, hoor. Qua straling niet anders da ...
Ja klopt door de straling heeft hij dat juist ook gezegd en ook ivm dat je niet een deftig beeld gaat hebben op je 12 weken had hij ons vertelt. Maar heb er ook bewust niet voor gekozen 🫣 ik vond het ook een beetje eng die 3D echo
één jaar geleden
Reactie op faartje96
Ja klopt door de straling heeft hij dat juist ook gezegd en ook ivm dat je ...
Snap ik wel, hoor. Wij vonden het zelf heel show dat je al zo'n duidelijk beeld van je kindje krijgt, maar het blijft wel vreemd, hé. Ken ook mensen die gewone echo's ook wat eng vinden