6 Reacties
één maand geleden
Goh ik weet het ook niet meer hoor! Wij hadden ook een maand met ups en downs.. eerst vijfde ziekte, toen een tandje, verkouden, nog een tandje, toen weer een flinke hoest waarvoor hij aan de puffer moest.
Ik weet op den duur ook niet meer of hij koorts heeft vanwege een tand of vanwege iets anders.
Hetzelfde met slapen 😆 deze maand héél slechte nachten gehad waarop we echt uren met hem bezig waren, nachten waarop hij vaak wakker werd en snel weer sliep, en dan afgelopen nacht sliep hij opeens van 23u tot 7u 🥰
één maand geleden
Ooh, mijn meisje wordt overmorgen ook 8 maanden. Ook een kindje van 1 februari dus? 🥰
Hier gaat slapen ook met ups en downs. Momenteel weer oke, maar we hebben net ook 2 moeilijke weken achter de rug. Misschien de slaapregressie, misschien speelt verlatingsangst ook zijn parten... Weet in elk geval dat dit niet alleen bij jou zo is en dat het ook weer voorbij gaat. 💪
MOD
één maand geleden
Ons zoontje is ook 8 maanden en had een dubbele oorontsteking. Blijkbaar doet het enorm pijn voor een baby om hen plat te leggen als ze een oorontsteking hebben. Na de antibiotica bleef ons zoontje pijn hebben en zijn we terug naar de dokter gegaan, bleek nog veel slijm achter het trommelvlies te zitten. Nu is het aan het verbeteren en slaapt ook beter