75 Reacties

6 maanden geleden

Klinkt waardeloos advies maar dit is vaak doorbijten meestal stopt dit vanzelf op oudere leeftijd helpt het juist om wakkertijd te veranderen dutjes laten wegvallen etc ...

6 maanden geleden

Wat jij beschrijft heb ik ook al een week of 2 met ons dochtertje die morgen 14 weken is. Dus ik denk dat dit bij ons zelf nog niet de 4 maanden slaapregressie is 😅

6 maanden geleden

Hier ook van dat! Zoontje is 14 weken en sinds enkele dagen om de 2 uur wakker om te eten. Overdag maar half uurtje slapen om na een uur weer heel moe te zijn. Vannacht eindelijk weer van 20u tot 4 uur geslapen 🎉. Hopelijk zijn we weer op de goede weg 🤞🏼

6 maanden geleden

Waar slaapt ze dan 's nachts als ze niet meer in de co-sleeper wil? :o (jullie hebben toch een dochtertje he :) ?)

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Waar slaapt ze dan 's nachts als ze niet meer in de co-sleeper wil? :o (jul ...
Nee wij hebben een zoontje haha. Ik wieg hem in slaap en leg hem weg wanneer hij diep genoeg slaapt, zo doe ik het elke keer als hij wakker wordt. Dat is gelukkig (hout vasthouden) ‘s nachts maar 2 keer. Overdag lukt me dat niet want tegen dat hij diep genoeg slaapt, duurt het nog maar 10 minuten voor zijn hazenslaapje alweer voorbij is 😵‍💫😵‍💫

6 maanden geleden

Ik ben weer superstrak bezig met de Huckleberry app... Heb er zelfs voor betaald 🙈 het werkt gewoon voor ons... Ik probeer 1 contactdutje per dag te doen (omdat ik ervan overtuigd ben dat ze het nodig hebben en omdat ik er zelf ook van geniet). Deze namiddag sliep hij op die manier 2u op mij. Anders max. 45 minuten ofzo... De andere dutjes in bed op donkere kamer. Als hij huilt, ga ik er snel bij. Probeer eerst te troosten met shhhhht of tutje teruggeven en aaitje over hoofd of hand op zijn buik (lichte druk en niet bewegen). Als hij daarmee niet kalmeert pak ik hem eruit. Ik heb mijn eigen wieg-techniek die snel werkt hij hem 😅: ik houd hem rechtop vast dicht tegen mij, maak een beweging in de vorm van het infinity teken, doe een stapje vooruit en ga eens door mijn knieën. En dat herhaal ik tot hij kalm is, vaak binnen de 5 minuten. Dan valt hij meestal in slaap. De nachten zijn gewoon verstand op nul en veel aanleggen op dit moment 🙈

6 maanden geleden

Ons zoontje is bijna 16 weken en hier is her ook moeilijk. Overdag hazenslaapjes van 30-45min en ‘s nachts vraagt hij opeens vaker om eten. Ik vraag me af of ik hem niet teveel melk kan geven? Ik geef flesjesvoeding…

6 maanden geleden

Reactie op Anaisw

Hier ook van dat! Zoontje is 14 weken en sinds enkele dagen om de 2 uur wak ...
Hoe lang heeft dit geduurd? Ons zoontje vraagt ‘s nachts ook opeens heel vaak een voeding. Echt vermoeiend 🙈

6 maanden geleden

Nu bijna een week bezig. We kregen het advies om eens verzadigde melk te gebruiken. Hopelijk helpt dit want het is best vermoeiend 😓

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ik ben weer superstrak bezig met de Huckleberry app... Heb er zelfs voor be ...
De hucklebarry app is inderdaad wel handig. Heb er wel (nog) niet voor durven betalen. Heb je de plus of de premium genomen?

6 maanden geleden

Reactie op Anaisw

Nu bijna een week bezig. We kregen het advies om eens verzadigde melk te ge ...
Verzadigde melk? Om dan langer te slapen?

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ik ben weer superstrak bezig met de Huckleberry app... Heb er zelfs voor be ...
Haha die wwiegtechniek ga ik ook proberen 😂 Ik vond die app ook heel handig, maar ik ben maar 2 dagen per week met mijn zoontje 😔 net zag ik op het logboek van de opvang dat hij sinds 8u niet meer geslapen heeft 😬 ik probeer echt heel hard om hier niet te veel over te stressen.

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Haha die wwiegtechniek ga ik ook proberen 😂 Ik vond die app ook heel hand ...
Dat loslaten is moeilijk he! Ik ben wel benieuwd welke invloed dit dan heeft op de slaap snachts

6 maanden geleden

Reactie op Evee

De hucklebarry app is inderdaad wel handig. Heb er wel (nog) niet voor durv ...
Het goedkoopste. Gebruik het eigenlijk enkel om zijn slaapmomenten te bepalen en te registreren. En de nachtvoedingen omdat ik die niet kan onthouden.

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Oeh... Succes. Vandaag werkte het wiegen niet 😮‍💨 Is uiteindelijk draagdoek geworden.

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Verzadigde melk? Om dan langer te slapen?
Ja hopelijk. En om meer dan 2 uur tussen elke voeding te laten.

6 maanden geleden

Reactie op Anaisw

Ja hopelijk. En om meer dan 2 uur tussen elke voeding te laten.
Wat is verzadigde melk dan precies? Ingedikt oid?

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Oh dat moet moeilijk zijn! Hoe is hij thuisgekomen?

6 maanden geleden

Wat doen jullie met de hazenslaapjes? Na dutjes van 30 minuten is het hier na 3 kwartier opnieuw gehuil van vermoeidheid. Ik wieg hem dan weer in slaap maar doe nu precies heel de dag niks anders 😂

6 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Wat doen jullie met de hazenslaapjes? Na dutjes van 30 minuten is het hier ...
Dit is hier ook zo. Als hij echt te moe is doe ik hem uiteindelijk in de draagdoek zodat hij toch even goed kan bijslapen