9 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb eigenlijk geen vitamines bijgenomen in samenspraak met de gynaecoloog... allereerst omdat ik in het begin ook zo ziek was, toen ik beter was wou ik ze verder nemen en werd ik idd ook ziek van van de vitaminen ... toen zei mijn gynaecoloog van gewoon ermee te stoppen..
2 maanden geleden
Welke vitaminen neem je? Die van Omnibionta vielen op mijn maag ook zwaar for some reason. Ik ben overgestapt naar Vinalac en die liggen mij precies beter. :)
PS: Toen ik stopte met Navalit, heb ik de eerste week zonder pilletjes nog overgegeven. Daarna was het gelukkig gedaan. Het was voor mij ´ontwennen´. 😅
2 maanden geleden
Hier ook last van de multivitamines speciaal voor zwangeren. Lagen veel te zwaar. Nu neem ik al een maand of 2 enkel “zuivere” vitamines, alleen wat nodig is naar mijn noden. Vitamine c in bruistablet en Magnesium via metarelax (zit ook vitamine D in). Een wereld van verschil!! Probeer ook zoveel mogelijk onder druppelvorm of oploszakjes/-tabletten te nemen, veel minder belastend voor je maag dan pillen slikken. Hopelijk heb je er wat aan
2 maanden geleden
Reactie op Justine96
Kan je geen pantomed op voorschrift vragen? Die moet je een half uur voor j ...
Pantomed neemt 60% van de werking van je vitamines af, mag dus niet :)
2 maanden geleden
Hey!
Ik kan je Barinutrics aanbevelen, zijn ook de enige die echt aanslaan en niet zwaar vallen ifv misselijkheid en eten.!
2 maanden geleden
Sinds mijn 14e week van de zwangerschap neem ik omeprazol 10mg, omdat ik aanhoudende maagklachten had en de vitamines niet goed verdroeg. Sinds ik met omeprazol ben begonnen, zijn mijn klachten sterk verminderd en kan ik de vitamines weer verdragen. Wel moet ik ervoor zorgen dat ik goed gegeten heb voordat ik ze inneem, anders word ik toch misselijk 😅