15 Reacties

2 maanden geleden

Gewoon een strak kleedje?

2 maanden geleden

Misschien verduidelijken: met 'ik ben geen meisje-meisje' bedoelde ik dat ik niet zo'n fan ben van strakke kleedjes. Heb er ook echt totaal de benen niet voor en vind mezelf nu ook echt niet mooi tijdens de zwangerschap. Voel me dus echt niet comfortabel in de typische maternity kledij, helaas. Om dan zo op de foto te gaan 馃檭 wordt gezellig 馃檶

2 maanden geleden

Op Pinterest vind je vaak wel veel inspiratie. Ik ben ook niet van het type dat een jurk ofzo zal dragen voor de zwangerschapsshoot. Mijn outfit is een losse jeans van voor de zwangerschap die ik open draag (ook een beetje een knipoog naar de groei van de buik) en een open wit oversized hemd. Ik neem ook een oversized blazer mee. En zoiets als op de foto is mijn backup look voor als het wat kouder zou zijn (want onze shoot is buiten eind september)

2 maanden geleden

Ik vind dit wel leuk om aan te doen, zo een legging die je buik mooi toont met een oversized sweater

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik vind dit wel leuk om aan te doen, zo een legging die je buik mooi toont ...
Voor als je liever je buik bedekt houdt natuurlijk want niet iedereen heeft graag de buik bloot 鈽猴笍
Een legging met een crop top of strakke t-hirt. Wel leuker als alles strakker is dan zie je alles beter. Op Pinterest kan je ideetjes opdoen en op zalando ook mooie kleren

茅茅n maand geleden

Wou hiervoor geen nieuwe topic aanmaken mits het binnen dezelfde lijnen als die van jou ligt maar; op 33w doen wij ook onze shoot en in zoek een kleedje in deze stijl maar ik vind dat precies nergens of is overal uitverkocht 馃ゲ ik wil voor de shoot ook niks van shein want wil dat het toch mooi en kwaliteitsvol uitkomt op de foto鈥檚. Iemand goede sites??

茅茅n maand geleden

Reactie op elighes

Wou hiervoor geen nieuwe topic aanmaken mits het binnen dezelfde lijnen als ...
Hmmm Attesa of Cache coeur misschien? Wel niet de goedkoopste 馃檲 maar wel goeie kwaliteit. Of Jojo Maman Bebe? Weet niet of ze dit specifiek hebben

茅茅n maand geleden

Reactie op elighes

Maak gerust een nieuw specifieker topic, zal je wrs meer reactie op krijgen!

茅茅n maand geleden

Reactie op roezptoez

Maak gerust een nieuw specifieker topic, zal je wrs meer reactie op krijgen ...
Okido! Dankjewel

茅茅n maand geleden

Reactie op elighes

Op Zalando vind je er misschien nog in dezelfde stijl? Want dit is geen zwangerschapsjurk ofzo. Merk van dit kleedje is The Fated. Wel een model van een vorig seizoen dus inderdaad moeilijk nog te vinden denk ik.

茅茅n maand geleden

Reactie op Laura0212

Op Zalando vind je er misschien nog in dezelfde stijl? Want dit is geen zwa ...
Ja awel ik had idd op hun site gekeken en vond die niet terug jammer genoeg.

茅茅n maand geleden

Heyhey! Wij hebben hem ook volgende week. Ik doe het kleed van op de foto aan & m鈥檔 boyfriend jeans van voor de zwangerschap (open dragen) met wit hemd

茅茅n maand geleden

Reactie op elighes

Asos 馃檶馃徏