15 Reacties
2 maanden geleden
Misschien verduidelijken: met 'ik ben geen meisje-meisje' bedoelde ik dat ik niet zo'n fan ben van strakke kleedjes. Heb er ook echt totaal de benen niet voor en vind mezelf nu ook echt niet mooi tijdens de zwangerschap. Voel me dus echt niet comfortabel in de typische maternity kledij, helaas. Om dan zo op de foto te gaan 馃檭 wordt gezellig 馃檶
2 maanden geleden
Op Pinterest vind je vaak wel veel inspiratie. Ik ben ook niet van het type dat een jurk ofzo zal dragen voor de zwangerschapsshoot. Mijn outfit is een losse jeans van voor de zwangerschap die ik open draag (ook een beetje een knipoog naar de groei van de buik) en een open wit oversized hemd. Ik neem ook een oversized blazer mee.
En zoiets als op de foto is mijn backup look voor als het wat kouder zou zijn (want onze shoot is buiten eind september)
2 maanden geleden
Een legging met een crop top of strakke t-hirt. Wel leuker als alles strakker is dan zie je alles beter. Op Pinterest kan je ideetjes opdoen en op zalando ook mooie kleren
茅茅n maand geleden
Wou hiervoor geen nieuwe topic aanmaken mits het binnen dezelfde lijnen als die van jou ligt maar; op 33w doen wij ook onze shoot en in zoek een kleedje in deze stijl maar ik vind dat precies nergens of is overal uitverkocht 馃ゲ ik wil voor de shoot ook niks van shein want wil dat het toch mooi en kwaliteitsvol uitkomt op de foto鈥檚. Iemand goede sites??
茅茅n maand geleden
Reactie op elighes
Wou hiervoor geen nieuwe topic aanmaken mits het binnen dezelfde lijnen als ...
Op Zalando vind je er misschien nog in dezelfde stijl? Want dit is geen zwangerschapsjurk ofzo. Merk van dit kleedje is The Fated. Wel een model van een vorig seizoen dus inderdaad moeilijk nog te vinden denk ik.