15 Reacties

7 maanden geleden

Gevoelige borsten, heel moe en emotioneel.. ben momenteel 4w 馃槉

7 maanden geleden

De misselijkheid wordt elke dag erger en erger, pijn in m'n onderrug wanneer ik veel gewandeld heb, hoofdpijn, vermoeid, pijnlijke borsten, ... Ik zou nu ongeveer 6 weken en half moeten zijn, maar ik ga morgen bij de gynaecoloog nog eens voor alle duidelijkheid vragen hoe ver ik nu effectief ben, want dit is voor mij nog steeds niet echt duidelijk... Mijn partner is zonet naar de apotheek gegaan om gember capsules te gaan halen voor me, ben benieuwd of het werkt

7 maanden geleden

Hey, ik zit ook op 6w4d en heb bijna dezelfde kwaaltjes. Enorme vermoeidheid en misselijkheid, gebruik sinds vorige week navalit en de misselijkheid is al veel beter, maar de vermoeidheid slaat hard toe

7 maanden geleden

Reactie op monteyk

Hey, ik zit ook op 6w4d en heb bijna dezelfde kwaaltjes. Enorme vermoeidhei ...
Ja ik moest eerst testen of deze capsules goed werkten, en zo niet moest ik een voorschrift bij de dokter voor navalit vragen... Ik ben benieuwd en hoop echt dat de misselijkheid weg trekt want ik voel me echt niets waard

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ja ik moest eerst testen of deze capsules goed werkten, en zo niet moest ik ...
Ik ken het gevoel, hopelijk helpt het daarmee al een beetje!

7 maanden geleden

Ik denk ik zelfs maagzuur heb, het brand echt helemaal vanachter in m'n keel... Nog mensen die dit hebben? Zou warme melk werken?

7 maanden geleden

Kotsmisselijk, moet mezelf forceren om te eten, dat eten in de keel ook, doodmoe, pijn aan mijn borsten, hoofdpijn, snel buiten adem 馃檲. Onderrug net iets beter. Durf Navalit niet nemen omdat je er blijkbaar nog meer moe van zou worden?

7 maanden geleden

Ook kotsmisselijk, maar dan krijg ik super veel trek in iets dat ik w茅茅t dat ik achteraf toch terug ga overgeven haha maar toch eet ik het 馃槄

7 maanden geleden

Momenteel gevoelige borsten en soms plots moeizaam ademen. Meer moeten plassen en soms eens feller ruiken.

7 maanden geleden

Hier blijven de krampen parten spelen ... 馃珷

7 maanden geleden

Vleugjes misselijkheid, heel veel boeren, alles stinkt 馃槄 en vooral moe!

7 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Hier blijven de krampen parten spelen ... 馃珷
Hoe ver ben jij? Hier zijn ze plots terug van weg geweest met 5w. Eerst maakte ik me zorgen omdat ik niets meer voelde, nu maak ik me zorgen over de krampen haha 馃檲

7 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Hoe ver ben jij? Hier zijn ze plots terug van weg geweest met 5w. Eerst maa ...
(Ik denk) 6w, 2d ... Het is echt heel vermoeiend.. continu pijn af en toe slaat de dafalgan aan... kersenpitkussentje helpt ook soms.. Niet altijd... Dit maakt me zo moe 馃槖