6 Reacties
één maand geleden
Ik heb geen zwangerschapsdiabetes, maar dat gevoel is wel gekend.
Ik heb dit echt altijd als ik te lang wacht met ontbijt 🥲
Vooral nu, ik moet ijzer pakken een uur voor ontbijt, wat echt ZO MOEILIJK gaat. Eerste dage gaf ik gwn over, zo misselijk en da water kwam gwn telkens naar boven pff
één maand geleden
Zeer herkenbaar! Ik moet twee keer per week prikken, nuchtere waardes zijn altijd onder controle. Maar als ik niet snel ontbijt, ben ik licht in mijn hoofd en zeer hangry. Mijn vriend, die nooit ontbijt, weet al dat wij er 's morgens tijd voor moeten voorzien voor we ergens moeten zijn 😅
één maand geleden
Reactie op annick85
Ik heb zwangerschapdiabetes. Ik spuit insuline en s morgens altijd zo motti ...
Ik moet ook spuiten maar stond nuchter op 83 wat nog ni zo heel laag is maar voelde mij toch echt slecht…
één maand geleden
Ik was vrijdag gans een dag slap en doodmoe. Sochtends stond ik op 73 en moet telkens 1u na m'n eten kijken en nooit boven de 120 geweest ookal at ik hetzelfde zoals anders. Vandaag weer beter, maar m'n waarden zijn nu plots hoog. Kvind toch soms raar en moeilijk te verklaren.
één maand geleden
Ik moet ook 1 u na de maaltijd mijn suiker controleren maar mijn waarden schommelen heel fel. de ene dag staat mijn suiker hoger dan de andere dag ook al eet ik hetzelfde