84 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Ikwileenkindje

Zijn jullie ook zo moe, futloos sinds jullie je eten hebben aangepast. Ik h ...
Ik heb dat gevoel niet meteen. Heb ook niet veel moeten aanpassen aan mijn eetgewoonten. Zou dit wel eventjes bespreken met je gynaecologe of de voedingsdeskundigen die je opvolgen? Ze hebben me een aantal keer gezegd dat het zeker niet de bedoeling is om je futloos te voelen omwille van het innemen van te weinig voedingsstoffen ofzo. Misschien kunnen ze je tips geven naar tussendoortjes of samenstelling van de hoofdmaaltijden zodat je toch voldoende eet en je energieker voelt? Als dat niet werkt, kan insuline wel een oplossing bieden om terug wat ‘normaler’ te kunnen eten zonder zorgen.

2 maanden geleden

Reactie op Ikwileenkindje

Zijn jullie ook zo moe, futloos sinds jullie je eten hebben aangepast. Ik h ...
Ik was al behoorlijk moe in combinatie met een nieuwe job. Had de futloosheid wel de eerste dagen na de “diagnose”, toen ik zonder kennis helemaal bang was om te eten 🙈. Maar daarna niet meer. Ben wel ook al zeker 1kg afgevallen.

één maand geleden

Hey hey, even een vraagje: ik heb mijn glucose test veeeel te laat gekregen. Pas deze week (32+2). Nu dat is de eerste, nu moet ik nog een extra test doen in het ziekenhuis. Maar ik vroeg me af, als deze eerste test verstoort is. Kan je er dan vanuit gaan dat het zwangerschapsdiabetes is? alvast bedankt 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼

één maand geleden

Reactie op November/decemberbaby

Hey hey, even een vraagje: ik heb mijn glucose test veeeel te laat gekregen ...
Nee hoor, kan te hoge waarde zijn bij de eerste test maar dan bij de uitgebreide toch oké zijn. Dus zeker nog niet vanuit gaan 😉