12 Reacties

6 maanden geleden

Ik vond gisterenochtend mijn papieren terug in de frigo 🙉

6 maanden geleden

Zonder briefjes een gigantische ramp 😂😂😂

6 maanden geleden

Reactie op Ils007

Zonder briefjes een gigantische ramp 😂😂😂
Verschrikkelijk 😂

6 maanden geleden

Ik heb vooral dat ik niet meer op mijn woorden kan komen. Dat ik echt moet pauzeren in het midden van mijn zin omdat ik de benaming ben vergeten van spullen/mensen/zaken. Dat mijn brein soms eventjes kortsluiting lijkt te hebben... 😅 Ik kon eergisteren niet op de naam van een collega komen, wist wel nog dat het met een ´M´ begon. Een beetje gênant. 🙈

6 maanden geleden

Wij hebben afgelopen weekend gebarbecued en had een vijfde bord op tafel gezet voor de vleesjes. Ik ga terug naar binnen, kom naar buiten met de salades en vraag aan mijn man waarom er een vijfde bord op tafel staat...😅

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik heb vooral dat ik niet meer op mijn woorden kan komen. Dat ik echt moet ...
Dat heb ik idd ook wel dikwijls 😅

6 maanden geleden

Reactie op Elly35

Wij hebben afgelopen weekend gebarbecued en had een vijfde bord op tafel ge ...
Ojee 😅 ik wist dus niet dat dat echt een ding was, dacht dat het een fabeltje was 🫢

6 maanden geleden

Ik heb het vooral met spulletjes die ik door heen de dag gebruik ( gsm, sleutels…etc) die ergens in het zicht leg en toch niet meer weet waar ik het gelegt heb…. Verschrikkelijk soms als je snel weg moet of gebeld word 😅🤣

6 maanden geleden

Oh god, ik had hetzelfde met de pincode van mijn bankkaart! 😂 total black-out en ik kwam er écht niet meer op

6 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Ojee 😅 ik wist dus niet dat dat echt een ding was, dacht dat het een fabel ...
Awel, ik heb er met mijn vorige zwangerschappen totaal geen last van gehad. Dit boontje bezorgt me wel wat kwaaltjes. 😅 Wat je in de plaats krijgt, is wat telt he.🥰

6 maanden geleden

Mijn korte termijngeheugen is echt vreselijk 😅 Ik ben dan iets aan het uitleggen aan een client en opeens verlies ik alles wat ik wil zeggen en ben ik m’n draad kwijt 🤭

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik heb vooral dat ik niet meer op mijn woorden kan komen. Dat ik echt moet ...
Herkenbaar! Vroeger als ik heel moe was, verstrooide ik in mijn woorden. Nu sinds ik zwanger ben heb ik het constant..