Ik heb vooral dat ik niet meer op mijn woorden kan komen. Dat ik echt moet pauzeren in het midden van mijn zin omdat ik de benaming ben vergeten van spullen/mensen/zaken. Dat mijn brein soms eventjes kortsluiting lijkt te hebben... 😅
Ik kon eergisteren niet op de naam van een collega komen, wist wel nog dat het met een ´M´ begon. Een beetje gênant. 🙈
Wij hebben afgelopen weekend gebarbecued en had een vijfde bord op tafel gezet voor de vleesjes. Ik ga terug naar binnen, kom naar buiten met de salades en vraag aan mijn man waarom er een vijfde bord op tafel staat...😅
Ik heb het vooral met spulletjes die ik door heen de dag gebruik ( gsm, sleutels…etc) die ergens in het zicht leg en toch niet meer weet waar ik het gelegt heb…. Verschrikkelijk soms als je snel weg moet of gebeld word 😅🤣
Ojee 😅 ik wist dus niet dat dat echt een ding was, dacht dat het een fabel ...
Awel, ik heb er met mijn vorige zwangerschappen totaal geen last van gehad. Dit boontje bezorgt me wel wat kwaaltjes. 😅
Wat je in de plaats krijgt, is wat telt he.🥰
Mijn korte termijngeheugen is echt vreselijk 😅
Ik ben dan iets aan het uitleggen aan een client en opeens verlies ik alles wat ik wil zeggen en ben ik m’n draad kwijt 🤭