Houden jullie jullie zwangerschap bij in een boek? Zo ja, welk boek heb je dan en wat vind je er goed (of slecht) aan? Ik heb lang getwijfeld maar zou toch nog een boek willen bijhouden. Alleen vind ik het moeilijk om een keuze te maken op basis van wat ik online vind... Er zitten ook wel prijsverschillen in dus wil niet miskopen. Bedankt mocht je je ervaring kunnen delen 🙏
Het is geen goedkoop boek, maar een prachtexemplaar voor zowel dagboek, echo´s bij te houden, groeien van de buik en alle mijlpalen tot 1 jaar.
Birthlines (gevonden via Instagram)
Het is geen goedkoop boek, maar een prachtexemplaar voor zowel dagboek, ech ...
Oh wauw, ziet er wel een mooie uit. Was ik nog niet tegengekomen. Leuk ook dat het eerste levensjaar erbij staat. Ik geef dan liever wat meer uit aan zo'n boek dan die goedkopere (maar toch te dure voor wat t maar is) die me niet aanspreken 🙈 Dankjewel voor je reactie!
Ik houd alles bij in de dagboek app van IPhone. Heel fijn om foto’s en tekst toe te voegen maar bv ook spraakberichtjes. Lijkt me zalig om later op terug te kijken!
Ik heb een babyboek gekocht gewoon maar van de wibra. En daar kan je je echo’s in plakken en ook alles inschrijven van gewicht en grootte enz… het is mss niet zo duur maar vind het wel een mooi boek. Want je hebt er dan ook nog eentje voor als het geboren is 😁
Na lang twijfelen heb ik opnieuw de ‘mijn 9 maanden dagboek’ van Pauline Oud aangekocht. Ik had dit boek toen in 2019 gebruikt voor mijn 1e zwangerschap en ik vind het zo fijn om erin te bladeren. Het is een mooie boek met prentjes, wel met een getekende look. De nieuwe exemplaar is wel ietsje minder breed maar ook wel leuk.
Lijkt mij ook gewoon eerlijk voor mijn 2e zwangerschap en hopelijk een leuke aandenken later voor de kids
Ik heb deze gekocht,
Is letterlijk een week op week dagboek met foto’s, alles wat je kwijt wil, hoe je baby er van fruit uitziet, …
Ook je familiestamboom kan je er volledig inzetten.
Ik ben helemaal fan + het is een prachtig boek 💗
https://www.kidsdeco.nl/blush-gold-zwangerschapsdagboek-pregnancy-journal-safari/