11 Reacties

5 maanden geleden

Babyboom krijg je een gratis boekje 😝

5 maanden geleden

Reactie op Bychloe

Babyboom krijg je een gratis boekje 😝
Voor mij is het voldoende, je kan er prentjes aan toevoegen, emoties etc,..

5 maanden geleden

Het is geen goedkoop boek, maar een prachtexemplaar voor zowel dagboek, echo´s bij te houden, groeien van de buik en alle mijlpalen tot 1 jaar. Birthlines (gevonden via Instagram)

5 maanden geleden

Reactie op SarinaVC

Het is geen goedkoop boek, maar een prachtexemplaar voor zowel dagboek, ech ...
Oh wauw, ziet er wel een mooie uit. Was ik nog niet tegengekomen. Leuk ook dat het eerste levensjaar erbij staat. Ik geef dan liever wat meer uit aan zo'n boek dan die goedkopere (maar toch te dure voor wat t maar is) die me niet aanspreken 🙈 Dankjewel voor je reactie!

5 maanden geleden

Reactie op SarinaVC

Het is geen goedkoop boek, maar een prachtexemplaar voor zowel dagboek, ech ...
Heb ik ook! En mijn ouders hebben die voor grootouders gekocht, die is ook heel mooi en loopt doorheen de hele kindtijd.

5 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Heb ik ook! En mijn ouders hebben die voor grootouders gekocht, die is ook ...
Dankjewel voor je reactie 🤩

5 maanden geleden

Ik houd alles bij in de dagboek app van IPhone. Heel fijn om foto’s en tekst toe te voegen maar bv ook spraakberichtjes. Lijkt me zalig om later op terug te kijken!

5 maanden geleden

Reactie op marbieke

Ik houd alles bij in de dagboek app van IPhone. Heel fijn om foto’s en teks ...
Ik wil echt iets fysiek om later door te kunnen bladeren met ons kindje 😊 is toch anders dan zo digitaal. Ik heb ook geen iPhone hehe.

5 maanden geleden

Ik heb een babyboek gekocht gewoon maar van de wibra. En daar kan je je echo’s in plakken en ook alles inschrijven van gewicht en grootte enz… het is mss niet zo duur maar vind het wel een mooi boek. Want je hebt er dan ook nog eentje voor als het geboren is 😁

5 maanden geleden

Na lang twijfelen heb ik opnieuw de ‘mijn 9 maanden dagboek’ van Pauline Oud aangekocht. Ik had dit boek toen in 2019 gebruikt voor mijn 1e zwangerschap en ik vind het zo fijn om erin te bladeren. Het is een mooie boek met prentjes, wel met een getekende look. De nieuwe exemplaar is wel ietsje minder breed maar ook wel leuk. Lijkt mij ook gewoon eerlijk voor mijn 2e zwangerschap en hopelijk een leuke aandenken later voor de kids

5 maanden geleden

Ik heb deze gekocht, Is letterlijk een week op week dagboek met foto’s, alles wat je kwijt wil, hoe je baby er van fruit uitziet, … Ook je familiestamboom kan je er volledig inzetten. Ik ben helemaal fan + het is een prachtig boek 💗 https://www.kidsdeco.nl/blush-gold-zwangerschapsdagboek-pregnancy-journal-safari/