27 Reacties

2 maanden geleden

Ze raden aan om ongeveer rond week 34 een shoot te doen omdat je buik dan het mooiste is

2 maanden geleden

Ik heb er eentje op 33w 😊

2 maanden geleden

Fotograaf bij ons zegt rond de 30w doen. Dus wij doen dit begin oktober 🥰 bij verschillende prijs gevraagd en er zijn serieuze prijsverschillen op, amai!

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Fotograaf bij ons zegt rond de 30w doen. Dus wij doen dit begin oktober 🥰 ...
+ Ik wil geen foto's van de bevalling zelf 🙈 en zo'n Anne Geddes-achtige shoot is ook ons ding niet. Dus de 'new life' shoot doen wij zelf (hebben beiden wel wat feeling met fotografie). Als het kindje wat groter is dan wrs nog eens een gezinsshoot laten doen. Ik ben absoluut geen fan van op foto staan maar denk dat ik er anders spijt zou van hebben. Is toch mooi om op terug te kijken later. Ik heb amper foto's van mij als kleintje en vind dat wel wat spijtig uiteindelijk. Maar toen was mijn mama daar niet mee bezig 🙈

2 maanden geleden

Ik laat op 30 weken een zwangerschapssshoot doen! Dat is wel zonder mijn vriend (die kan er niet bij zijn) . Maar mijn schoonmoeder is in juni afgestudeerd als fotografe in avondschool en zij gaat van ons tweetjes nog wat foto's maken en als de baby er is gaat zij hem ook uitgebreid fotograferen 😊

2 maanden geleden

Yesss, tussen 34 en 36 weken gaan we dit doen. Wij gaan direct foto’s nemen als de baby er is. En heel mss tijdens. Maar we gaan dat allemaal zelfs doen.

2 maanden geleden

Reactie op marbieke

Ik kreeg als tip om je fototoestel tijdens de bevalling in de handen te duw ...
Ohh ik wist niet dat je dit kon vragen. Dankjewel voor de tip