27 Reacties
2 maanden geleden
Oktober lijkt me ideaal om het doen! En ik zou iedereen aanraden om het te doen als je nog zwanger bent! Ik ben zelf amateur fotograaf en kan nu al niet wachten om heel veel foto’s te maken van mijn mini 🥹ik neem sowieso mijn camera mee naar het ziekenhuis en geef mijn vriend ondertussen snelcursussen fotografie zodat ik zeker na de geboorte foto’s heb. 🫢Er zijn veel fotografen die dit ook aanbieden en ik persoonlijk vind het een mooie herinnering om te koesteren 😌 Voor newborn foto’s kan je best kijken voor wanneer jij je daar comfortabel bij voelt. Het kan evengoed bij je thuis gebeuren in je vertrouwde omgeving als jullie wat gesetteld zijn😊
2 maanden geleden
Ik wil sowieso een newborn shoot doen, maar zwangerschapsshoot zal ik denk ik skippen.
Is inderdaad heel duur geworden & zeker omdat je na zoveel 100’den euro’s te betalen maar 15 foto’s krijgt…
Ik begrijp die regeling helemaal niet, want wat gaan ze anders doen met de rest van je foto’s😅
2 maanden geleden
Hey,
Ik ben zelf fotograaf en ik raad een zwangerschapsshoot aan rond 30-32 weken. Dan ben je meestal nog voldoende mobiel en heb je nog niet teveel last van 3de trimester kwaaltjes. Dit hangt wel af van persoon tot persoon. Ik laat zelf een shoot doen in september omdat ik me op dit moment goed in m’n vel voel en me mooi zwanger vind. Maar ik heb ook al shoots gedaan met toekomstige mama’s die 37 weken ver waren.
Een newbornshoot is het fijnst wanneer je kindje tussen 2-4 weken oud is. Denk goed na welke stijl je graag wilt: eerder het dagelijkse leven of meer geposeerde foto’s in een studio, of een combinatie bij je thuis, … je huis hoeft zeker niet opgeruimd liggen ofzo. Je fotograaf vindt wel voldoende plekjes en fotografeert op zo’n manier dat de rommel uit zicht blijft (als je dit wenst).