De eerste 3 maanden heb ik folavit 0,4 essential ingenomen.
Ze raden me aan om zwangerschap vitaminen in te nemen. Mijn vriendin gebruikt de hare niet.
Zo is dat erg dat ik een ander merk pak (vinalac)
Of toch best hetzelfde merk te gebruiken.
Want ik pak ook al magnesium en nog iets anders omdat ik zoveel last heb.
Zijn er nog mama’s die extra vitaminen moet innemen.
Ik neem Omnibionta en ijzersupplement. Sinds week 16 ofzo denk ik. Nog 1 weekje en de Omnibionta is op. Dan ben ik 37 weken en stop ik. Enkel de ijzersupplementen neem ik nog verder door nadien. Maar die zijn op voorschrift.
De eerste 3 maanden nam ik enkel Folavit trouwens. Met vitamine D en B12 ook in verwerkt. Van merk veranderen kan zeker geen kwaad. Gewoon opletten mocht je pillen combineren dat je niet teveel binnen krijgt van een bepaalde vitamine.
De zwangerschapsvitzmine sinds week 12, daqrvoor foliumzuur. (Zo aangeraden door de gynaecoloog).
Ijzer & magnesium sinds week 25, aangezien ik een tekort had.
Ik neem al sinds de zwangerschapswens zwangerschapsvitamines. Sinds een maand daar ook nog extra magnesium bij. Ik neem dit tot einde zwangerschap en schakel dan over op postnatale vitamines.
Ik neem al sinds de zwangerschapswens zwangerschapsvitamines. Sinds een maa ...
Ik doe het ook zo. Van mij hebben ze naast vinalac + DHA/EPA ook nog metarelax aangeraden. Helpt wel bij kuitkrampen. Die postnatale gaan ook belangrijk zijn. 💪
Ik neem al gans de zwangerschap omnibionta en folavit ben ik rond de 2e trimester mogen stoppen. Verder neem ik nog magnesium voor de buikkrampen en dan nog tardyferon voor een laag ijzergehalte:)
Ik neem al sinds week 12-13 de vinalac + DHA/EPA daarvoor ook foliumzuur, ik blijf ze waarschijnlijk ook doornemen bij de borstvoeding voor extra vitamines voor ons meisje. Extra vitaminen kunnen nooit kwaad 😊
Ik doe het ook zo. Van mij hebben ze naast vinalac + DHA/EPA ook nog metare ...
Ik pak deze en zou ook helpen tegen krampen. Maar bij mij sinds ik deze inneem zijn mijn krampen in benen en knieholtes en kuiten en voeten enz erger geworden.
Hoelang pak jij dat in voor de kuitkrampen?