11 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben 7w+5 vandaag en de weegschaal geeft aan dat ik 700 gram ben bijgekomen. Maar ik denk dat dat eerder komt doordat de ´grote boodschap´ niet meer zo vlot gaat. 😅

7 maanden geleden

Ik ben net afgevallen maar dat komt door het overgeven 🥲

7 maanden geleden

1 kg al bij en 8w5d zwanger 🙈

7 maanden geleden

Ik ben de afgelopen 3 weken 2 kilo afgevallen, sinds deze week beginnen er stilletjes aan weer wat 0.1 kilo's bij te komen. Maar zit rond mn gewone gewicht dus maak me nog geen zorgen

7 maanden geleden

Ik ben wel al bijgekomen, ik struggle er wel wat mee, omdat ik ook een groter hongergevoel heb. Ik eet wel gezonde dingen, maar toch... 😕

7 maanden geleden

Ik zit nog op hetzelfde gewicht denk ik. Was eerst wat afgevallen door misselijkheid maar sinds navalit weer terug wat eetlust - toch vooral naar ongezonde dingen 🙈

7 maanden geleden

Verstopping en vocht vasthouden + moment dat je weegt maakt al gauw een kilo verschil hier. Dus laat ik het zo voor nu. (:

7 maanden geleden

Reactie op Faye_

Ik zit nog op hetzelfde gewicht denk ik. Was eerst wat afgevallen door miss ...
Same! Sinds ik primperan neem heb ik wel weer honger maar alleen ongezonde dingen 😅

6 maanden geleden

Ik trek wekelijks een foto + gewicht + buikomtrek. Zaterdag was ik 6 weken en was er 0,5kg bij 🤭

6 maanden geleden

Door hormonenveranderingen na een miskraam in januari toen al 1kg bij. Nu in totaal 2.5kg bij na 8w zwanger.. Zelfde hoeveelheid sport enz.. zolang je gezond blijft eten en de baby gezond is, oke zeker? 😇

6 maanden geleden

7+4 weken en ben ook al 2kg bijgekomen 🙈