13 Reacties
2 maanden geleden
Hoi! Ik weet niet exact wat je zoekt, maar de gynaecoloog heeft mij 3 sessies prenatale kinesitherapie voorgeschreven. Tijdens deze sessies zou er ook o.a. informatie worden gegeven over de bevalling, ademhalingstechnieken en verschillende posities. Mijn partner moet ook mee naar 2 van de 3 sessies. Voor ons ook het eerste kindje dus deze sessies zijn meer dan welkom hier. Er staat wel een startdatum op de sessies, ze mogen in ons geval pas starten vanaf 20/09 (uitgerekend voor 06/12) volgens het attest van de gynaecoloog.
2 maanden geleden
Reactie op lotje1994
Doe jij die sessies in het OLV zelf? Kan je die daar volgen? Heb ook een vo ...
Volgens de vroedvrouw doen ze dat zelf niet meer in het OLV (Aalst), ik moest online zoeken. Op www.bicap.be kon ik specifiek voor prenatale sessies zoeken en heb er eentje op 7minuten fietsen gevonden. 😊
2 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Hoi! Ik weet niet exact wat je zoekt, maar de gynaecoloog heeft mij 3 sessi ...
Oh wist ik niet. Bij ons doen ze precies anders. Heb wel kinesitherapie. Maar heb 9 voorgeschreven en begin september zo wist niet dat die al deze dingen erbij deden.
Heb jij ook online aanraders.
2 maanden geleden
Bij ons wordt dit georganiseerd via het ziekenhuis. ☺️ 1x infosessie rond bevalling & materniteit, 1x infosessie over borstvoeding & 4x sessie in groep prenatale kiné (ademhalingsoefeningen, ontspanning, oefenen op wegpuffen van weeën ed,.) mss heeft je ziekenhuis dit ook? Bij ons is dit Sint augustinus.
2 maanden geleden
Reactie op julie1998
Bij ons wordt dit georganiseerd via het ziekenhuis. ☺️ 1x infosessie rond b ...
Dat is zo handig dat je dat hebt. Ik ga ook eens vragen aan mijn gynaecoloog.
Ik zit in Herentals en mij hebben ze over al deze dingen niks gezegd.
Want zou ook graag zo’n sessies willen.
2 maanden geleden
Ik heb me nu ingeschreven voor een kraambeurs in oktober van het ziekenhuis uit. Daar gaan mijn partner en ik dus ook naartoe en gaan de workshop volgen van EHBO bij kinderen en deze rond slaap.
Misschien dat ze bij jou in het ziekenhuis ook zoiets organiseren? Ik zou het zeker navragen.
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar de vroedvrouwenpraktijk die bij ons thuis zal komen na de bevalling, zij bieden ook workshops aan (voor sommige ben ik wel aan de late kant 😆) maar heb toch wat info gevraagd.
Dus als je al een vroedvrouw hebt die aan huis gaat komen zou ik me daar zeker ook bevragen!