6 Reacties

7 maanden geleden

Proficiat alvast. Er worden altijd een 2 tal weekjes bij geteld. De artsen rekenen altijd vanaf de eerste dag van u laatste menstruatie

7 maanden geleden

Voor 4w2d kan dit zeker, geen enkele zwangerschap is hetzelfde ik had aan 4w exact 1280, terwijl mijn vorige gezonde zwangerschappen veel lager waren. Mijn verlies was ook extreem veel lager. 😊😊 was dus vooral blij met deze waarde.

7 maanden geleden

Reactie op fjona

Proficiat alvast. Er worden altijd een 2 tal weekjes bij geteld. De artsen ...
Maar heb nooit een menstruatie gehad…

7 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Voor 4w2d kan dit zeker, geen enkele zwangerschap is hetzelfde ik had aan 4 ...
Ik heb mijn miskraam 27maart gekregen, 3 april ben ik op controle geweest en zei hij dat ik een follikel had klaar zitten en dus ongeveer 4/5/6 april bevrucht kon worden en we zijn nu 23 april en zou al 4 weken zijn? Is dit niet wat raar?

7 maanden geleden

Als je HCG na je verlies weer op 0 stond, weer normaal gedaald is, dan is elke stijging van je huidige zwangerschap. Als je eicel rond de 6de bevrucht is, ben je zo’n 17d écht zwanger, maar zoals Fjona zegt telt de medische wereld daar 2 weken bij. Normaal vanaf je menstruatie.

7 maanden geleden

Reactie op BabyMirron

Ik heb mijn miskraam 27maart gekregen, 3 april ben ik op controle geweest e ...
Omdat er steeds 2 weken wordt bijgeteld, dus dit is helemaal normaal. Ik had mijn controle van mijn verlies op 5/02 en bloedde nog, menstruatie startte 26/02 en sindsdien ben ik zogezegd terug zwanger terwijl mijn eisprong in maart was 😉🤗