2 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb vroeger op Tenerife gewoond 7 jaar en 1 jaar in Almuñécar. Onze 2 oudsten zijn op Tenerife geboren. Toen ik zwanger was van mijn oudste, spraken ik noch mijn echtgenoot een woord Spaans, dat was zeker een uitdaging maar we werden zeer goed geholpen. Met ons oudste had ik nog een Belgische verzekering via Belgische mutualiteit, met de tweede was ik verzekerd via mijn werkgever op Tenerife. Vroeger had ik geen zwangerschapsverlof en ben heel snel na de bevalling terug gaan werken. Een geboortepremie o.i.d. kreeg ik ook niet. Prenatale consultaties waren altijd heel goed! Ik werd heel goed opgevolgd, had geen vaste gynaecoloog maar wel een vaste matrona. Mijn kinderen zijn intussen wel al 13 en 10 jaar oud dus er kan heel veel veranderd zijn. We wonen sinds 2017 terug in België. Ik wens je veel succes met de zwangerschap!

2 maanden geleden

Reactie op Elly35

Ik heb vroeger op Tenerife gewoond 7 jaar en 1 jaar in Almuñécar. Onze 2 o ...
Bedankt voor je reactie! Ja wij hebben een verzekering via het werk en daar hebben we nou een Engels talige gynecoloog gevonden. Maar het is echt wel een andere ervaring als in België maar ik ben zeker niet ontevreden. Mag ik vragen waarom jullie zijn terug verhuisd?