7 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben afslankingsconsulente in ‘bijberoep’ maar ben er evenveel mee bezig als m’n fulltime verpleging in’t ziekenhuis. Als VP moet ik stoppen op 4 maand, maar met m’n bijberoep ga ik gewoon vollenbak blijven verder doen (mag tot een week voor bevallingsdatum). Ik heb nu wel heel vaak tijdens mijn consultaties dat ik me moet omdraaien omdat ik veel last heb van pufjes en boertjes en zeker tijdens het babbelen 🤭😅 maar ik zeg er zeker nog niets van tot we het algemeen gaan bekendmaken. Het nadeel van je huwelijken is natuurlijk wel dat je ver in de toekomst geboekt bent wss… dus daar kan ik niet over meepraten 🤭 ik kan in het ergste geval makkelijk iets opschuiven. Heel veel succes allesinds! 💗 en vergeet niet te genieten van je zwangerschap 🤰✨

7 maanden geleden

Ik ben zelf ook zelfstandige! Ik zit in ons familiebedrijf wat het ‘geheim’ houden extra moeilijk maakt. Wij plannen om het te vertellen dus iets vroeger dan 12 weken. Ik hoop te blijven werken tot 39 weken! Daarna plan ik wel langer thuis te zijn (doel is 6 maanden).

7 maanden geleden

Oh leuk! Dankjewel jij ook! 😍

5 maanden geleden