7 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben afslankingsconsulente in ‘bijberoep’ maar ben er evenveel mee bezig als m’n fulltime verpleging in’t ziekenhuis. Als VP moet ik stoppen op 4 maand, maar met m’n bijberoep ga ik gewoon vollenbak blijven verder doen (mag tot een week voor bevallingsdatum). Ik heb nu wel heel vaak tijdens mijn consultaties dat ik me moet omdraaien omdat ik veel last heb van pufjes en boertjes en zeker tijdens het babbelen 🤭😅 maar ik zeg er zeker nog niets van tot we het algemeen gaan bekendmaken. Het nadeel van je huwelijken is natuurlijk wel dat je ver in de toekomst geboekt bent wss… dus daar kan ik niet over meepraten 🤭 ik kan in het ergste geval makkelijk iets opschuiven. Heel veel succes allesinds! 💗 en vergeet niet te genieten van je zwangerschap 🤰✨

7 maanden geleden

Ik ben zelf ook zelfstandige! Ik zit in ons familiebedrijf wat het ‘geheim’ houden extra moeilijk maakt. Wij plannen om het te vertellen dus iets vroeger dan 12 weken. Ik hoop te blijven werken tot 39 weken! Daarna plan ik wel langer thuis te zijn (doel is 6 maanden).

7 maanden geleden

Oh leuk! Dankjewel jij ook! 😍

5 maanden geleden

Hi, ik weer! Ik wilde graag nog eens op dit onderwerp terugkomen omdat ik momenteel echt aan het struggelen ben. Ik ben nu 11 weken en echt su-per misselijk, migraine, overgeven en vermoeid. Ik moet morgen een huwelijk fotograferen en zoals jullie misschien al kunnen raden heb ik het hier best moeilijk mee. 😅 dat is een hele dag (14u lang) op mijn benen staan met een zware rugzak en camera, verschillende houdingen aannemen om een goeie shot te hebben. Er gaat morgen een extra fotograaf mee, om de druk op mijn schouders al wat te verlichten. (Ik betaal haar ook). Maar momenteel heb ik echt zin om te vragen of die collega het niet alleen aan kan morgen. Alleen ja, de controle afgeven als zelfstandige is iets waar ik echt niet goed in ben... huwelijksfoto's zijn ook echt een grote verantwoordelijkheid vind ik. Wat zouden jullie collega-zelfstandigen doen of hoe zouden jullie dit aanpakken?

5 maanden geleden

Reactie op HanckChar

Hi, ik weer! Ik wilde graag nog eens op dit onderwerp terugkomen omdat ik m ...
Ik zou enkele uren meegaan voor de ceremonie, receptie, … en de rest overlaten aan de andere fotograaf. Zo heb je enkele key moments toch zelf kunnen fotograferen en voel je je iets meer gerust. Ik werk zelf ook als zelfstandig fotograaf en mijn laatste huwelijk is op 25 weken. Ik ben ook aan het twijfelen om dit over te laten aangezien ik nu al last begin te krijgen van m’n bekken. 12 uur rechtstaan is misschien ook niet meer mogelijk dan. Maar ook moeilijk om uit handen te geven natuurlijk.

5 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Ik zou enkele uren meegaan voor de ceremonie, receptie, … en de rest overla ...
Ja, ik denk inderdaad dat ik morgen mee ga starten, en hoop dat ik tot na de ceremonie er kan bijzijn. En dan wat zien hoe ik mij voel verder die dag 😅

5 maanden geleden

Succes 🍀 ! Er is alvast beter weer voorspeld dan vandaag!