4 Reacties

5 maanden geleden

Kan je suiker, bloeddruk ( parameters) wat opvolgen op je werk?

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Kan je suiker, bloeddruk ( parameters) wat opvolgen op je werk?
Ik ben thuisverpleegkundige dus mijn suiker kan ik helaas niet bijhouden aangezien ik het materiaal er niet voor heb. Mijn bloeddruk stond wel oke op het moment dat ik die nam maar ik stap veel in/uit de auto dus denk dat dit ook een beetje een vertekend beeld is. Want toen ik me echt slecht voelde zat ik in een instelling en had ik mijn bloeddrukmeter niet bij de hand

5 maanden geleden

Hoi! Ik heb hier ook last van en ben er vandaag voor langs de dokter geweest. Dat draaiierige gevoel en alsof je bijna moet flauwvallen is niet abnormaal maar wel super lastig en kan verschillende oorzaken hebben! Kan een bijwerking zijn van navalit, kan komen doordat jouw lichaam nu voor twee moet werken en dat je mss een beetje over jouw grenzen aan het gaan bent, en nog een aantal redenen.... op tijd rusten is de boodschap 🥰

5 maanden geleden

Ik heb dit ook al een paar keer gehad. In de trompetles, wanneer ik over mijn grens ga en vergeet goed te ademen. Het is een bloeddrukval denk ik. Heb het enkele keren geleden gehad en voelde het steeds goed aankomen, maar ging toen steeds over mijn grens. Sindsdien ga ik zitten om te spelen en geef in aan wanneer het niet meer lukt… en let ik beter op mijn ademhaling. Het is beangstigend, laatste keer wou ik op de grond zitten om te bekomen… Doe het wat rustiger aan. Ik weet dat de werkdruk hoog ligt als thuisverpleegkundige. Zorg nu eerst voor jezelf! 🧡